duminică, 2 iunie 2013

Zambim, chiar radem - 2 Iunie 2013

Replici actoricesti:
Unde va avea loc Fetivalul de la Cannes anul asta? (Christina Aguilera)
Nu vreau sa ma dezbrac in filmele mele. Sa joc cu haine inseamna sa fac performanta, sa joc fara haine inseamna sa fac documentar. (Julia Roberts)
Dupa casatorie, nu m-au mai interesat femeile. (Sean Connery)
Fac asa de bine dragoste deoarece ma antrenez mult timp si singur. (Woody Allen)
Cand eram tanar eram foarte prostovan........(la final) Sunt si voi ramane vesnic tanar. (Jean-Claude Van Damme)
Astept sa intalnesc un barbat care are mai multe b*ase ca mine. (Salma Hayek)
Da, am dintii iesiti inainte. Pana la 11 ani mi-am supt degetul, dupa aceea m-am apucat sa **!! alte lucruri... (Rosanna Arquette)
Eu vreau sa devin nemuritor, nu munca mea. (Woody Allen)
Un homo este barbatul care este atras de corpul altui barbat. Eu imi divinizez corpul. Sunt oare homo? (Jean-Claude Van Damme)
Sexual, oscilez intre eunuc si violator. (Hugh Grant)
____

Un preot vede o prostituata in strada si-i zice:
- Stii ca esti pe un drum gresit?
- Stiu! Nu trece mai nimeni pe-aici!
____

Judecatorul catre inculpat:
- Sotia ta sustine ca o tii intr-o permanenta stare de frica. Spune-mi, asa, ca intre barbati, cum reusesti?
____

- Am gasit si eu dragostea, in sfarsit!!!
(Dex '98, pagina 318, stanga jos, intre dragor si drahma...)
____

Daca barbatul sustine ca este stapan in casa, atunci el nu este casatorit.
Si nu numai ca nu este casatorit, nici macar pisica nu are in casa!
____

Un student isi invita parintii la masa la locuinta sa cu chirie. Parintii au surpriza sa constate ca fiul lor are o foarte frumoasa colega de apartament. Tot timpul mesei, mama se gandea ca acestia au o legatura mai stransa decat cea de colegi de apartament. Baiatul, intuind gandurile mamei sale, la sfarsitul mesei ii spune:
- Mama, fii linistita, nu avem nimic impreuna, doar o simpla prietenie.
Dupa vreo saptamana, fata vine la baiat si-i spune ca de cand au fost parintii sai in vizita, nu gaseste polonicul de argint cu care a servit la masa.
Baiatul, ia telefonul si suna la mama sa:
- Mama, eu nu zic ca ai luat tu polonicul de argint, dar de la vizita voastra aici... nu-l mai gasim. Nu cumva stii pe unde este?
La care mama:
- Fiule, eu nu zic ca te culci cu fata aceea, dar daca ar fi dormit in patul ei, de mult ar fi gasit polonicu.
____

PROBLEMA DE ARITMETICA:
Ion castiga lunar 2750 lei;
Sotia sa, Maria, castiga lunar 1950 lei;
Cheltuielile lunare cu intretinere, telefon, lumina etc ale celor doi sunt de 900 lei pe luna;
Ion cheltuieste la bere cu colegii 350 lei pe luna;
Maria cheltuieste pe nimcuri, farduri, sprayuri toale etc, cam 5250 pe luna.
Se cere sa se determine:
care va fi reactia lui Ion cand va afla de Marin, Georgel, Tudor, Mitica...
____

- Care este avantajul unei relaţii la distanţă?
- Toţi patru sunt fericiţi!
____

- Știi, eu niciodată nu mi-am înşelat soţul...
- Te lauzi sau te plângi?
____

Eu si dragostea vietii mele avem ceva in comun: Nu ne cunoastem!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...