luni, 3 iunie 2013

Zambim, chiar radem - 3 Iunie 2013

Singurul lucru care nu sufera din cauza crizei: Barfa!
____

În Evul Mediu era obiceiul ca atunci când cineva era dus la spânzurătoare şi funia se rupea, osânditul să fie graţiat, Dumnezeu arătând în acest fel că era nevinovat.
Mai era, de asemenea, eliberat dacă o femeie se găsea să-l ia de bărbat. Atunci căsătoria avea loc chiar sub ştreang, preotul de spovedanie oficiind unirea celor doi, iar călăul fiindu-le naş. Suveranul elibera un document de iertare care dura cât dura şi căsnicia. Dacă cei doi divorţau, cel iertat o vreme era dus iar la ştreang.
Se înţelege că urâtele locului nu pierdeau nici o execuţie, în dorinţa de a-şi găsi alesul. Dar şi atunci se întâmpla să fie respinse.
Se spune că un tâlhar cerut în căsătorie la locul execuţiei a fost atât de îngrozit de urâţenia celei care îl ceruse de soţ, încât i-a strigat călăului: "Atârnă-mă, atârnă-mă iute cumetre!"
Un caz de iertare la ştreang îl reprezintă celebrul haiduc Iancu Jianu. O doamnă din înalta societate, Sultana, prietenă cu Ralu Caragea, fata domnitorului Ioan Gheorghe Caragea, l-a salvat de la execuţie pe Iancu Jianu cerându-l de bărbat, nunta având loc chiar sub locul spânzurătorii.
____

Intotdeauna ultimele cuvinte apartin barbatului si acestea sunt "sigur, iubito!"
____

La magazinul de legume:
- Sa va pun si niste ciupercute?
- Nu, multumesc, mie imi place sa le culeg singur!
- Cum doriti! Pot sa vi le risipesc pe podea!..
____

Un tanar mergea pe jos printr-un sat si decide sa se odihneasca un pic.
Se aseaza pe o banca unde se afla un om mai in varsta si incepe sa vorbeasca acestuia despre tara, guvern si, in cele din urma, despre legiuitori si cei asemenea lor.
Batranul ii raspunde tanarului:
- Eu cred ca parlamentarii si altii asemenea lor sunt ca o broasca testoasa pe un stalp.
- Eu nu inteleg aceasta analogie … Ce inseamna asta, domnule?
Batranul explica:
- Daca vezi o broasca testoasa stand in echilibru pe un stalp de gard, la ce concluzii ai putea sa ajungi?
Vazand mirarea tanarului, continua:
- In primul rand: Nu intelegi cum a ajuns acolo.
- In al doilea rand: Nu poti sa crezi ca sta acolo.
- In al treilea rand: Stii sigur ca nu ar fi putut sa ajunga acolo singurica.
- A patra: Ar trebui sa faci ceva sa nu mai fie acolo.
- A cincea: Este evident faptul ca aceasta nu va face nimic folositor cat timp sta acolo.
Deci, singurul lucru rational ar fi s-o ajuti sa coboare.
____

- Ce-ai facut ma, ai luat bacul ?
- Nu ma, m-am dus pe pod, e mai lung, dar mai sigur !
____

Data viitoare cand iti mai vine sa razi de alegerile nevestei, aminteste-ti ca si tu esti una dintre ele!
(sursa Facebook)
____

"Luni dimineata cand am ajuns la serviciu i-am spus sefului meu:
- Dupa amiaza am o programare la dentist. Pot sa plec pe la 2.30? Va promit ca pana la sfarsitul saptamani imi voi completa orele.
- Sigur, nici o problema...imi raspunse.
Vineri a venit la mine si m-a luat la rost:
- Ce-i asta?! Ti-ai semnat in pontaj ca luni ai terminat lucrul la ora 5!
- Stiu stiu...i-am raspuns. Doar v-am promis ca le voi completa pana la urma, nu?..."
____

Gigi Becali nu se da batut, el isi continua seria afacerilor sale din umbra.
Ca deh, unde-i umbra, e si racoare...
____

Ce să fac pentru ca soţia mea să nu rămînă însărcinată?
- Urcaţi pe dreapta, coborîţi pe stînga.
Întrebare suplimentară.
- Am urcat pe dreapta, am coborît pe stînga şi soţia mea a rămas însărcinată. De ce?
- Nu v-am spus să zăboviţi în mijloc.
____

Ion vine beat-mort acasa si gaseste un bilet pe masa din bucatarie:
"Ioane daca vii iar beat du-te de te culca in patul cu vaca Maria"
Se duce in pat langa nevasta-sa Maria , iar aceasta sare cu gura pe el:
- Ma Ioane, tu n-ai citit biletul ?
- Ba da !
- N-ai citit bine, acolo scria "pătul" si dupa "vaca" era un punct !
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...