miercuri, 26 iunie 2013

Zambim, chiar radem - 26 Iunie 2013

LA BAC.
Profesorul:
- Sper sa nu te prind copiind!
- Si eu sper!
____

Tricou Armani, pantaloni D&G, geanta Louis Vouitton, pantofi Gucci... Un singur lucru nu înțeleg: Ce cauți în tramvaiul 41?!
____

Sotul vine acasa noaptea tarziu, beat.
Zgomot.
- Ce se intampla? - intreaba sotia.
- Mi-au picat pantofii...
- Pai ,pantofii n-ar face asa zgomot mare...
- N-am apucat sa ies din ei!
____

– No, Ioane, da’ de ce eşti cătrănit ?
– Apăi, cum să nu fiu, măi Gheo ? Ieri seară mi-o dat Vasile nişte pastile de la care cică o faci de 5 – 6 ori pe noapte….
– Şi?
– Mi-am petrecut toată noapte pe wc. Mi-o dat laxative!
____

Perle de la BAC:
- În această poezie, luna semnifică noaptea, şi asta înseamnă că a venit timpul acţiunilor care nu pot fi făcute ziua.
- ... bărbaţi cu ochii mari şi pe alocuri curioşi.
- Doctorul Margulis a rămas fără bani, iar moş Mihail din „Sania” – fără babă.
- Tendinţa (lui Margulis) de a avea încredere în oameni, ducându-l de nas.
- Margulis poate fi asociat cu Gogoaşa care a fost păcălită de vulpe.
- Margulis este tipul uman pe cale de dispariţie.
- Personajul doctorul Margulis îşi îndeplinea cinstit funcţia de tată în familie.
- Eu sunt de partea ministrului în privinţa copiatului.
- „Cu trup şi suflet“ înseamnă a avea încredere într-o persoană care te-a pătruns.
- Omul este fericit atunci când dragostea-i ajunge până-n fund.
- Dragostea oferă cele mai puternice sentimente şi simţăminte, care se reflectă şi asupra corpului.
- Slavici de asemenea întruchipează moralul în sânul mamei lui Ghiţă.
- Moromete avea un loc aparte în fruntea mesei.
- Mara punea banii în colţunaşi...
- O altă poezie la fel cu titlul Luna se referă deja la o lună mai capricioasă ce se plimbă pe cer întruna."
- Ca în poezia „Pe lângă plopii fără solzi“...
- ...locuiesc pe str. N. Iorganu...
- ...mărul - fructul iscoadei...
- ...iar tinerii tresar de neştiinţă.
- Pronumele le arată o direcţie, aici poetul demonstrează că adoarme...
- Nam nici o ideie cum trebuiam să mai dezvolt ideia aceasta, că poiezia este compusă aşa că nam nici o emoţie pozitivă asupra ei.
- Ladima, în opinia mea, este un personaj chiar şi imoral. Motivul spuselor mele este că Ladima era îndrăgostit de doamna T., da mereu stătea în pat cu prietena sa pe care o vedeai cu alţi bărbaţi.
- Vitoria Lipan şi-a înmuiat bine picioarele în apa poporului român.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...