joi, 20 iunie 2013

Zambim, chiar radem - 20 Iunie 2013

Mama ii scrie un SMS fiului: "Cum au decurs examenele? Anunta-ma urgent!"
Raspuns: "Decat examenele a fost super tare profesorii e in extaz mau rugat k s-al repet si la toamna."
____

Stewardesa:
- De ce strigati? De ce sunteti nervosi? Ok, v-a scuturat de cateva ori... Un gol de aer obisnuit. O zona cu turbulente... Se mai intampla... Gata, gata, ne linistim. Totul e bine? V-ati calmat? Ok, merg sa linistesc si pasagerii!
____

În restaurant, după o lungă aşteptare, clientul întreabă:
- Nu vă supăraţi, chelnerul care mi-a luat comanda mai lucrează la dumneavoastră?
____

El: Nevastă-mea a găsit caseta cu filmarea de la nunta noastră în coșul de gunoi:
”Ce naiba-i asta mă??”
”Ce să fie...” i-am zis ”E un documentar despre un tânăr care și-a ruinat viața”.
____

Un doctor se intalneste cu un vechi prieten, avocat, pe Riviera Franceza. Doctorul:
- Salut, ce vant te aduce pe aici?
- Pai mai stii darapanatura aia de cabana la Predeal pe care am cumparat-o? A luat foc si cu banii de la asigurari am venit sa ma relaxez, ca oricum am unde sta. Dar tu?
- Pai tot asa! Mai stii darapanatura aia de casa de vacanta din Moldova pe care mi-am luat-o? Au luat-o apele si din banii de asigurare am venit sa ma relaxez.
La care avocatul, cu voce joasa:
- Zi si mie: cum ai facut sa provoci inundatiile?
____

Warren Buffet la un interviu:
- Care e secretul succesului dvs?
- Răbdarea, prietene, răbdarea, şi încă o dată, răbdarea...
- Dar eu pot să numesc o mie de activităţi în care răbdarea nu te ajută.
- Spre exemplu??
- Hmm... să transporţi apă în sită.
- Greşeşti; pur şi simplu trebuie să aştepţi iarna.
____

După luna de miere, tânăra soţie îşi sună mama:
- Mamă, azi am avut prima ceartă serioasă cu soţul meu.
- Ei, draga mea, într-o căsnicie mai sunt şi certuri, o să-ţi treacă!
- Bine, mamă, dar eu acum ce fac cu cadavrul?
____

Prima intalnire. Tanarul, ingandurat, spune fetei:
- Pana la mine ai mai avut baieti?
- Nu, nu am avut. Numai doua fete, dar ele sunt acum la bunica...
____

Un polițist ajunge la locul unui accident unde o mașină a ieșit de pe autostradă, a omorât mai multe animale și a dărâmat un hambar. Îl ia deoparte pe Georgică, care abia se mai ținea pe picioare și se sprijinea de nevastă-sa și îl întreabă:
- Fii sincer, cât ai băut?
- Am băut zece beri și patru sticle de vin. Sunt beat, ce mai… zice Georgică.
- Știu că ești beat! zice polițistul nervos, dar ăsta nu e un motiv ca să o lași pe nevastă-ta să conducă!
____

50% din căzăturile stupide încep cu fraza:
- Ia priviţi ce pot eu!
Celelalte 50% încep cu:
- Nu aşa, uite la mine cum trebuie!
____

De ce nu se afisa în public Alexandra Stan cu managerul ei?
Pentru că bătea la ochi.
____

– Cum i se va spune Alexandrei Stan de-acu' încolo?
– Stan Pățita!
____

Te-au concediat de la serviciu??? Închiriază o mașină cât mai luxoasă, întâlnește-te cu fostul șef și mulțumește-i.
____

Spatiul este o iluzie. Mai ales cel de pe Hard-Disk!
____

- Cariera mea este o ruină.
Sunt arheolog.
____

Stii ca e timpul sa mai iesi si tu din casa la o plimbare in parc atunci cand pana si cainele tau e obez!
____

Politica inseamna, in proportie de 90%, sa gasesti pe cineva pe care sa dai vina! La fel si casnicia!
____

Sotul catre sotie :
- Draga, trebuie sa te intreb, cu tine am facut eu dragoste aseara in bucatarie?
- Pe la ce ora, iubitule?
____

Propunerea de a respinge orice propunere a fost aprobată în unanimitate de voturi de Parlament.
____

Privilegiul de a avea un prieten: Poţi să debitezi cam orice prostie.
Aceasta-ţi va fi ascultată, discutată, aprobată şi respectată.
____

Einstein a descoperit ca timpul e relativ dupa ce sotia lui i-a zis ca e gata in 5 minute.
____

- Aseară am fost la petrecerea bulimicilor din România.
La ora 12 noaptea, tortul a sărit dintr-o fată.
____

"Mă sună astăzi nevastă-mea să-mi spună:
- Iubi să știi că... am spart oglinda laterală...
- Pfffffffffff... cum ai reușit ???
- M-am răsturnat de 2 ori cu mașina."
____

Un obez se apuca de slabit. La inceput avea 160 kg. Dupa un an avea 85
- Cum ati reusit sa slabiti atat? Ati alegat zilnic cate un km?
- Da de unde! A ars McDonalds.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...