marți, 18 iunie 2013

Zambim, chiar radem - 18 Iunie 2013

- Cati soti ai avut?
- Doar ai mei sau in total?
____

Nu-i atat de dificil sa gasesti femeia visurilor tale. Dificil e s-o ascunzi de sotie!
____

- Iubitule, simt că am 1000 de fluturi în stomac!
- Iubito, ţi-am spus să nu mănânci mere că au viermi…
____

- Bula, de ce esti asa agitat?
– Nu stiu ce sa fac, sa ma duc sau sa nu ma duc maine la nunta?
– Dar cine se insoara?
– Eu!
____

- Scuza-ma, te rog. Sti cumva unde e gradina zoologica ?
- Nu, imi pare rau !
- Ei bine, e doua strazi inainte, apoi se ia la stanga 300 de metri si mai mergi 1 Km la dreapta !
- ...multumesc.
____

Profa intreaba:
- De ce randunicile zboara spre tarile calde cand se apropie iarna ?
Elevul raspunde:
- Le prinde iarna daca merg pe jos !
____

Sotul aflat in delegatie isi suna sotia :
- Draga, ce mai faci ?
- Bine draga ! Azi-dimineata pe la ora 7, am mancat niste branza cu rosii pe care le-am luat ieri de la piata dupa ce-am iesit de la serviciu. Erau tare faine rosiile , iar baba care mi le-a vandut era din sat cu unchiul tau Vasile la care am fost amu 2 ani pe vremea asta si de la care am imprumutat 4 lei ca sa luam un litru de benzina sa punem in masina noastra , care amu trebuie s-o ducem la service ca s-a stricat frana de mana si am intrat alaltaieri intr-un stalp de s-a ales praful de ea.....
-...
____

Cand vei merge la banca si esti intrebat de garantie, spune-le: "Va garantez ca imi trebuie"
____

C.V. Tudor a fost externat din P.R.M.
Balaceanca il asteapta cu portile deschise.
____

Scrisoare de refuz al refuzului:
Stimată doamnă/Stimate domn,
Vă mulțumesc pentru scrisoarea dumneavoastră din data de 1 octombrie 2011,însă îmi pare rău să vă informez că eu nu pot să accept refuzul dumneavoastră de a mă angaja.
În ultima vreme am avut un noroc extraordinar în a primi foarte multe refuzuri de angajare,astfel încât am ajuns în situația de a nu mai putea accepta nicio respingere.În ciuda faptului că firma dumneavoastră are renumele de a fi extrem de exigentă în selecția angajaților,trebuie să vă anunț cu regret că refuzul nu corespunde nevoilor mele actuale.
Drept urmare,am să mă prezint la serviciu luni,17 octombrie,la ora 8.00.În legătură cu salariul și biroul pe care îl voi avea la dispoziție,mă aștept ca acestea să fie pe măsura renumelui companiei dumneavoastră.
Al dumneavoastră proaspăt angajat...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...