vineri, 28 iunie 2013

Zambim, chiar radem - 28 Iunie 2013

Dacă nu-ți permiți să-ți faci analizele, du-te la aeroport. Acolo îți face radiografia mocca.
Și dacă le zici că ești musulman, te alegi și cu o colonoscopie gratuită.
____

- Ce înseamnă stradă?
- Drumul dintre calculatorul de la serviciu spre cel de acasă.
____

Un hacker citește regulile pentru alegerea parolelor:
- Ce absurd! zice nemulțumit hacker-ul... Cum adică ''nu e bine să folosiți numele pisicii drept parolă'' ???
Din camera alăturată, se aude mama hackerului:
- Ij47H#47s23re4&, hai să-ți bei lăpticul ....!!!
____

Un student, cam sărăcăcios îmbrăcat, vinde un telefon mobil. Se întâlnește el cu un potențial cumpărător și hai să pună la cale afacerea. Cumpărătorul, un șmecheraș de cartier, văzându-l pe student imediat și-a făcut planul cum să scoată un preț cât mai mic. Se uită el la student și întreabă:
- Cât vrei pe telefon?
- 200 de euro.
- E cam mult măi frate, hai să bem o bere, mai stăm de vorbă și poate ne înțelegem noi cumva.
Zis și făcut, cum să refuze studentul o bere gratis. Intră în bar, beau o bere, cumpărătorul iar întreabă:
- Te-ai mai gândit, cât vrei pe telefon?
- Hai mă că ești băiat de treabă, ți-l dau cu 160.
Șmecherașul, văzând că funcționează treaba îi mai propune studentului o bere, acesta acceptă, după care deja prețul a ajuns la 140 și tot după fiecare bere prețul scădea. După a 10 bere, studentul beat complet era gata să vândă telefonul cu 30 de euro. Văzând asta șmecherașul îi spune:
- Haide mă să mai bei 100 de votcă și cu asta încheiem afacerea.
Studentul cade de acord, bea, deja abia se mai ține pe picioare, iar șmecherașul așteptându-se la o cumpărătură reușită îi spune:
- Uite mă, îți dau 10 euro și batem palma, ce zici?
Studentul cu greu ridicând capul:
- Știi ceva, eu de fapt voiam să vând telefonul pentru a mă îmbăta, acum că m-am îmbătat, m-am răzgândit și nu-l mai vând.
____

Dacă eu sunt prost plătit, tu esti prost plătit şi el e prost plătit înseamnă că toţi suntem proşti.... plătiţi?
____

El dorea să cânte și să danseze, și doar greutatea sicriului soacrei ce-i apăsa umărul, nu-i permitea să facă acest lucru.
____

Doctorul catre pacient:
- Nu-mi pot da seama care este cauza bolii dumneavoastra. Cred ca pentru a ne edifica va trebui sa asteptam autopsia...
____

- Ce e cel mai important în box?
- Dânșii!
- Ce??? Care dânșii?
- Integlitatea dânșilor din gulă.
____

- Dupa ce ne vom casatori vom imparti toate necazurile; nu-i asa printul meu?
- Dar eu nu am necazuri, iubito!
- Am zis "dupa"!
____

Unicul barbat capabil sa tina treaza o femeie toata noaptea... poarta inca pampers.
____

Un bunic isi mustruluia nepoata:
- Pe vremea mea, fetele mai stiau sa si roseasca!
Nepoata:
- Eh, bunicule, cine stie ce le spuneai!
____

SMS de la soție:
- Dragule tu ești cel mai bun.
Răspunsul soțului:
- Bei sau mă compari?
____

În timpul furtunii, armata scoțiană arată și mai înfricoșător.
____

Cand sta barza intr-un picior ?
Cand si-l ridica pe celalalt !
____

Un canibal politicos nu se ridica de la masa pana nu termina de mancat (pe) toata lumea...
____

Veveriţa claustrofobă a stat toata iarna langa scorbură...
____

Știi că ești român dacă îți pasă mai mult când îți cade netul decât guvernul...
____

- Ții minte, eu alergam azi dimineață prin casă și strigam ”Uraaa… am găsit cheile”
- Da, de ce mă întrebi?
- Nu ai văzut după asta unde am pus cheile?
____

”Toate aceste stele, sunt doar pentru tine” – a spus băiatul fetei și a lovit-o cu o căldare-n cap.
____

Un tip intră într-un magazin şi o întreabă pe vânzătoare:
- Aveţi chiloţi?
- Nu.
- Dar de vânzare?
____

- Hai, mă, că nu eram aşa beat..
- Omule, ai intrat dezbrăcat în dulap şi ai zis:"Mă duc în Narnia"!!
____

La ROMANII au TALENT un sondaj recent arata ca 5% din populatie priveste talentul romanilor, iar doar 95% se uita la sanii ANDREI.
____

În orice casă, chiar și cel mai sofisticat aparat de fitness se transformă într-un cuier pentru haine!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...