vineri, 14 iunie 2013

Zambim, chiar radem - 14 Iunie 2013

Doctorul catre pacient, dupa operatie:
- Am doua vesti, una buna, una rea. Cu care incep?
- Cu aia rea.
- V-am amputat piciorul sanatos!
- Aoleo! Si care-i vestea buna?
- Piciorul bolnav se vindeca!
____

Doua batrane in curtea bisericii:
- Țață Ileano, ce-i cu tine? De trei saptamani vii cu aceeasi rochie la biserica!
- I s-a intepenit fermoarul!
____

Doamna Johnson se decide sa-i fie pictat portretul de un pictor renumit. Ajunsa fata in fata cu pictorul, ii spune:
- Vreau sa ma pictezi in tablou cu cercei cu diamante de 3 carate, un colier cu un diamant imens agatat de el, bratari stralucitoare din aur si smarald la maini si o brosa frumoasa cu rubine la piept!
- Dar doamna, zice pictorul contrariat, dvs nu purtati nici una dintre aceste giuvaeruri!
- Stiu, zice dna Johnson, dar sanatatea mea este foarte precara, iar sotul meu ma inseala cu secretara sa. Cand voi muri, sunt sigura ca ei se vor casatori si vreau ca tar.fa aia sa innebuneasca cautand dupa aceste bijuterii!
____

Mama ii citeste fetitei sale povestea Scufitei Rosii. La sfarsit:
- Vezi, fetita mea, ce patesti daca nu esti cuminte?
- Las-o balta, doar a fost mancata si bunica, nu?
____

- Am citit in ziar ca, din punct de vedere statistic, de fiecare data cand respir, o persoana moare.
- Atunci spala-te mai des pe dinti si cumpara-ti si niste apa de gura.
____

În epoca noastră, când se pune mare accent pe recuperarea unor materiale refolosibile, a te mărita cu un bărbat divorţat, este o datorie ecologică... Într-o lume în care sunt mai multe femei decât bărbaţi, bărbaţii trebuie neapărat folosiţi de mai multe ori...
____

- Sunt atât de singur, încât mă urc la volan și-mi lovesc singur mașina de vreo câțiva copaci, să cred că am nevastă!
____

- Azi am gasit un bilet in usa: "Toti locatarii sunt rugati sa se intruneasca intr-o sedinta de urgenta, pentru a discuta despre noul val de spargeri care au avut loc in cartier. Administratia."
Hmmm... foarte inteligent, hotilor. Foarte inteligent.
____

Auzind ca se inchid din ce in ce mai multe mine , un miner din Valea Jiului a adoptat o forma inedita de protest : s-a inchis in sine .
____

Daca oameni necunoscuti te invita la vanatoare, intreaba mai intai
care va fi rolul tau!..
____

El si ea la prima intalnire:
- De ce te-ai incaltat cu pantofii astia cu tocuri, abia de poti sa te tii pe picioare?
- Pai, m-am gandit ca iti plac fetele inalte!
- Nu-i adevarat, sa stii ca imi plac fetele destepte!
- Pai... pentru asta mi-am pus ochelari!
____

Pentru unele femei, secretul frumuseții a rămas un secret!
____

Doi meseriasi, lucrand pe schele la fatada unei cladiri, vorbesc intre ei :
- Ia zi ma, cum ai cunoscut-o pe nevasta-ta ?
- Am fost colegi la Facultatea de Constructii.
- Ce facultate ma, hai las-o , ca macane !
- Da ma, eu eram meserias la intretinere si ea vindea sucuri la chiosc !
____

Oficialii din Ministerul Invatamantului sunt cu ochii pe candidatii din judetul Teleorman.
Avand antecedente , s-ar putea ca la bacalaureat sa aiba promovabilitate de 120 %.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...