joi, 17 ianuarie 2013

Zambete vechi si noi - 17 Ianuarie 2013

La Urgenţe, medicul dictează asistentei:
- Scrie - traumă craniană...
- Dle doctor, nu vă supăraţi, dar e traumă cranio-cerebrală...
- Care naiba cerebrală, dacă avea creier crezi că venea la ziua de naştere a soţiei cu amanta???!!
____

"Astăzi am fost invitat la petrecerea meteorologilor din București.
A fost o atmosferă superbă."
____

"Mi se pare atât de greu să găsești persoana potrivită în ziua de azi.
Tot ce vreau, e o femeie căreia să-i placă plimbările lungi și dese prin parc.
Ca să aibă o ocupație cât timp mă uit eu la fotbal."
____

"Astăzi, jucam șah . Cum era de așteptat, am bătut-o pe nevastă-mea.
Dupa-aia m-am dus înapoi să termin jocul de sah."
____

"Astăzi la supermarket, am luat o sticlă de șampon de pe raft pe care scria: "Pentru un păr natural, bogat și sănătos".
Am pus-o înapoi pe raft. Părul meu e sensibil și degradat..."
____

”Trebuie să vorbim.”
S-a gândit omul preistoric...
____

Ea:- Scumpul meu....spune-mi cat de mult ma iubesti ?
-Uita-te pe cer si incearca sa numeri stelele...atat de mult te iubesc.
-Dar este ziua.
-Exact!
____

Doua vecine stau de vorba la poarta. Una ii zice celeilalte:
- Zi-i lu‘ fiu‘tau, Ionel, sa nu ma mai imite!
- Ionele, mama, inceteza sa mai faci pe prostul!
____

- Domnule polițist, ascultați-mă și pe mine, vă rog. De ce atunci când Tom îl lovește pe Jerry cu o tigaie, este umor, dar dacă eu îl lovesc pe soţul meu cu o tigaie Dry Cooker în cap, e tentativă de omor?
____

Lui Chuck Norris i-a explodat o bombă în gură și nu a pățit nimic. Auzind de grozăvia asta, Dan Diaconescu a verificat experimentul și acum se plânge că nu are timp de dentist.
____

O bombă neexplodată de pe timpul războiului a venit cu scuza că în tot acest timp a ținut-o Florin Piersic de vorbă.
____

Într-un parc, doi oameni de zăpadă stăteau de vorbă:
-“Ciudat, și mie-mi miroase tot a morcovi…”
____

- Ce s-a-ntâmplat?
- Ce s-o-ntâmplat? A vinit poliția cu caguli, la ora 5 dimineațî, a speriat copiii, le-a dat în spaimă șî cu femeili bolnav cu cardieși, bărbați cu cardieși. Băietu' meu a fost pi caz di bolî di Pentișiaru' Iași, liber, uitațî-vă, docomentu' care, care-i dat de comisia Pentișiarului că-i cu capu', cu toate boalele...
- L-au luat dimineață?
- Da, l-au luat din pat, din pat șî copii. A fost, a fost ieri la spital, ieri au fost la spital, i-au loat analizele, poftim, Stănescu Ferdinand, îi bolnav cu toate boalele, cu toate capu'. Cu capu', cu toate, cu diabetu', cu mai multe, o tomori la cap. Așa, ăsta iaște cercificatu' lui de nașcere ș-asar-o dormit acasă, lângă copiii lui, i-au speriat copiii când o dat miliția ș-aruncă cu cartușă, i-a spart ușa șî l-a luat din pat. N-avea voie să tragă, să vină peste noapte noapte, trebuia să vine zâua, trebuia să vine cu, trebuia să ia pe bulibașu' nostru să-l aducă zâua între țâgani șî să rezolva treaba.
- Câți au luat azi dimineață?
- Patru inși, patru inși șî două fete sânt la spital, împușcați, pe caz de operație, să scoate gloanțăle din ei; îs minori. Șî alț' copii o dat în leșânat, are boala copiilor pentru toată viața. Deci o rămas pentru toată viața necoștienți copii minori.
Sursa:http://www.youtube.com/watch?v=4Agv6OxyxFE
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...