sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Zambete vechi si noi - 26 Ianuarie 2013

Dacă tot ai ales să fii cu doua feţe, macar una putea să fie drăguţă!
____

Dacă munceşti din greu şi te remarci opt ore zilnic, ajungi şef şi munceşti şaisprezece ore.
____

Care e diferenta intre somalezi si români?
Somalezii traiesc rău pentru că nu au guvern, românii traiesc rău pentru ca au guvern.
____

Unele fete se indragostesc de un chip frumos, altele sunt vrajite de cuvinte dulci iar altele nu pot rezista unei purtari tandre . . . Pentru celelalte, exista Visa si MasterCard!
____

- Telefonul meu e incredibil. Pot descarca 10000 de aplicatii, are o gramada de fundaluri si melodii, dar are un singur defect.
- Care?
- Nu pot da telefon de pe el.
____

'Tocmai am semnat un contract de 300.000$ pe an cu Chelsea. A mai rămas doar să-i conving și pe ei
să semneze.'
____

De orice fel ţi-ar fi sănătatea, ea îţi ajun­ge până la sfârşitul vieţii.
____

'Nu zic ca esti urata, insa cand te duci la coafor, mereu ramai ultima, pentru ca angajatii de acolo te confunda cu mopul.'
____

Care este culmea comoditatii?
- La o inmormantare toti sa stea in picioare numai tu sa stai intins...
____

'Ma cheama seful azi dimineata in birou si-mi zice:
- Nu pot sa zic ca excelezi chiar in toate Gogule, insa am observat ca in ultimii doi ani nu ai intarziat niciodata la lucru, ba chiar ai venit mai devreme.
Meriti o recompensa pentru asta.
- Uaaaa...Multumesc, sefu‘! am exclamat incantat. Care e recompensa mea atunci?
- Cum ar suna o masina nou-nouta?...intreba el, zambind.
- Vruuuumm, vruuuuummm! i-am raspuns.'
____

Ai observat că toţi cei care conduc mai încet decât tine sunt nişte idioţi iremediabili şi toţi cei care conduc mai repede sunt complet nebuni?
____

În restaurant, după o lungă aşteptare, clientul întreabă:
- Nu vă supăraţi, chelnerul care mi-a luat comanda mai lucrează la dumneavoastră?
____

Dacă e sa invatam un singur lucru din Frumoasa si Bestia, este că aspectul nu conteaza atâta timp cât eşti un print miliardar care detine un castel.
____

Într-o agenție matrimonială:
– Si ce dacă are trei condamnări? In schimb, nu are nici un credit ipotecar!
____

Se pare că iPhone 5 te ajută să slăbești! Ți-l cumperi și apoi nu-ți mai permiți să-ți iei de mâncare timp de o lună!
____

Se estimează că, atunci când va veni gerul, peste 62% dintre români vor avea o relație mai bună cu caloriferul, decât cu persoana iubită!
____

O firmă prelucrătoare a lemnului a scos pe piaţă scândurile copiate după silueta Biancăi Drăguşanu.
____

Sa iti faci temele inseamna sa citesti si sa scrii,dar culmea e ca in ziua de azi sa citesti si sa scrii inseamna ca esti pe Facebook sau Messenger!
____

Vodafone susţine că 90% din minute, sunt consumate de Florin Piersic.
____

TBC=TBC....Tutun Bere Cafea=Targa Biserica Cimitir
____

Pe o pancartă din mâna unui cerșetor: 'Nevastă-mea a avut un avocat mai bun!'
____

O discuție dintre un pedofil și un copil din zilele noastre:
- Hai, vino la mine în mașină, am bomboane!
- Nu!
- Am și wi-fi în mașină!
- Vin imediat!
____

- Fata mea, când eram de vârsta ta, alegeam aroma la gumă, nu la prezervativ.
____

- Uite mămico, fa cunoștință, asta e prietenul meu - nu bea, nu fumează, nu înjură de mamă...
- Si nu te plictisești cu el, fetița mamei?
____

'Şeful meu m-a întrebat cine e prost dintre noi doi - eu sau el? Şi atunci eu i-am răspuns - toată lumea ştie că Dvs niciodată nu angajaţi oameni proşti!'
____

Cand saracia intra pe usa, iubirea zboara pe fereastra! (proverb englezesc)
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...