vineri, 18 ianuarie 2013

Zambete vechi si noi - 18 Ianuarie 2013

Poliţia derulează ample controale în trafic, sunt vizaţi şoferii fără iconiţe în parbriz
____

Trei prieteni vorbesc intre ei .
Primul: Soția mea se uita la cei 3 muschetari și vrea 3 copii!
Al doilea: Soția mea se uita la Alba ca Zăpada și cei 7 pitici și vrea 7 copii!
Al treilea: AOLEUUUUUU soția mea se uita la 101 dalmatieni !!!!!
____

-Ce înseamnă "Shut up" ?
-Taci din gură.
-Oo, calmează-te era doar o întrebare!
-Ce înseamnă "Why"?
-De ce?
-Pentru că vreau să ştiu ce înseamnă...
-Şi ce înseamnă "I don't know?"
-Nu ştiu.
-Nu ştii nimic!
-Ce înseamnă "What"?
-Ce .
-Ce inseamna "What"?
-Ce .
-Eşti surd sau te faci ?
-Ce înseamnă "I'm hungry?"
-Îmi e foame.
-Ok, puţin îmi pasă doar spune-mi ce înseamnă.
____

Sot și soție la restaurant serveau cina.
Sotul: Nu mai pot !
Soția: Știu ca ești impotent , dar taci și mănâncă !
____

Q: Cum ii spui unui elefant cu o mitraliera in mana ?
A: Domnule !
____

Q: De ce poarta elefantii sandale ?
A: Ca sa nu se afunde in nisip !
Q: De ce isi baga strutul capul in nisip ?
A: Ca sa caute elefanti care nu purtau sandale !
____

Q: Cum poti sa-ti dai seama daca un elefant s-a ascuns la tine sub pat ?
A: Daca atingi tavanul cu nasul !
____

Q: De unde stii daca ai 3 elefanti in frigider ?
A: Nu se inchide usa !
____

Q: De ce poarta elefantii chilotei roz ?
A: Pentru ca cei bleu sunt la uscat ...
____

- De ce il invidiezi pe Chuck Norris?
- Nu pentru ca poate opri cu mana o drujba, nu pentru ca poate sa aplaude cu o singura palma, nu pentru ca este mult mai bun ca superman, ci pentru ca se intelege cu soacra-sa!
____

- Stii bancu cu vinete?
- Vine te invineteste si pleaca.
____

- Un director are 40 ani si poarta marimea 40 la pantofi. Cum o cheama pe secretara sa?
- Prin interfon.
____

Un tigan intr-un magazin striga:
-Mou, a pierdut cineva un portofel cu 3000 de heuroi in el?
Se cauta toti in buzunare si striga unu:
-Eu!
-Sa iti traiasca familia ta ca ti-am gasit doar portofelu'!
____

Chuck Norris i-a dat teapa lui Vlad Tepes.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...