marți, 29 ianuarie 2013

Zambete vechi si noi - 29 Ianuarie 2013

O ceapa se plimba pe marginea unui lac.
Ea vede o salcie plangatoare.
Ceapa: - O fi de la mine?
____

Ce au in comun drogatii si caii?
- Sunt dependenti de iarba!
____

- Nu inteleg de ce te enervezi, draga mea. Tu ai vorbit si eu am tacut.
- Da, dar ai tacut intr-un mod foarte provocator.
____

- Dumneata intr-adevar ai 114 ani, mosulica?
- Exact!
- Si ce ai facut de ai ajuns la o varsta asa de inaintata?
- Am avut rabdare!
____

- Bunico, bunico!
- Da, nepoţel drag!
- Îmi arăţi şi mie piciorul ala despre care zice tata că îl ai în groapă?
____

- Mircea, tu crezi in reincarnare ?
- Da, eu insumi am fost un magar!
- Magar?! Si cand s-a intamplat ?
- Cand ti-am imprumutat cele 2 milioane!
____

- Spune-mi, te rog, atunci când un om spune că părul meu miroase frumos, e hărţuire sau nu?
- Nu, în opinia mea este un compliment.
- Şi dacă omul este pitic?
____

Învăţătoarea:
- Dragi copii, astăzi vom învăţa cuvinte noi cu litera "P", cine vrea să ne spună unul?
Bulă:
- Eu, eu, eu vreau dnă Învăţătoare!...
Învăţătoarea:
- Bulă, tu trebuia să vii cu taică-tău la şcoală încă pentru litera "M"!
____

- Ai slăbit grozav! Ai o dietă nouă?...
- Da. Legume - cartofi, morcovi, sfeclă...
- Le fierbi sau le prăjesti?
- Le sap...
____

- Copilul nostru are un obicei prost: nu prea spune adevarul ....
- Ei si?! O sa-l facem meteorolog sau purtator de cuvant!
____

- Taticule, ce este acela un optimist?
- Optimist este acel om care nu dispera cand i se intampla ceva rau.... mai ales daca nu i se intampla lui!...
____

Mama, catre fiica:
- Ce o sa faci cand o sa ajungi mare ca mine?
- Pai... cura de slabire...
____

- Tata, ce este un idiot?
- In general, un idiot este o persoana care da o explicatie ambigua si lunga, din care persoana cu care discuta nu intelege, intelegi?
- Nu...
____

Dacă nu înjuri când conduci, înseamnă că nu eşti atent la drum...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...