luni, 7 ianuarie 2013

Zambete vechi si noi - 7 Ianuarie 2013

Vand rochie de mireasa, cu toate accesoriile: manusi, voal, sot, probleme, dureri de cap, undita, prieteni!
____

"Nu te mai da ca esti o scumpa, eu te stiu de cand erai la reducere!"
____

Un cioban statea intr-o zi cu turma sa pe o pajiste. La un moment dat el adoarme si cand se trezeste nu mai vede turma. Incepe el sa caute prin munti si da de un alt cioban pe care il intreaba:
- Bade, nu ai vazut tu turma mea, viata mea, stii vorba aia, tundeam oaia, aveam lana, mulgeam oaia, aveam lapte, taiam oaia, aveam carne?
Celalalt cioban ii raspunde:
- Nu ti-am vazut turma ta, viata ta, ca stii vorba aia, tundeai oaia, aveai lana, mulgeai oaia, aveai lapte, taiai oaia, aveai lapte. Dar hai in sat sa vorbim cu seful politist ca poate stie el ceva.
Si pleaca in sat. Ajung la politist si il intreaba:
- Domnule politist nu mi-ati vazut turma mea, viata mea, ca stiti vorba aia, tundeam oaia, aveam lana, mulgeam oaia, aveam lapte, taiam oaia, aveam carne?
- Nu, ma bade, nu ti-am vazut turma ta, viata ta, ca stii vorba aia, tundeai oaia, aveai lana, mulgeai oaia, aveai lapte, taiai oaia, aveai lapte.
Pleaca ei de acolo si merg in sat. Pe o ulita da de un om care statea langa un cal si il intreaba:
- Omule, nu ai vazut tu turma mea, viata mea, stii vorba aia, tundeam oaia, aveam lana, mulgeam oaia, aveam lapte, taiam oaia, aveam carne?
- Nu am vazut nici o turma.
Il mai intreaba inca o data celalalt cioban:
- Domnule, va rog, nu ai vazut turma lui, viata lui, ca stii vorba aia, tundea oaia, avea lana, mulgea oaia, avea lapte, taia oaia, avea carne?
- Nu, v-am mai spus. Nu am vazut.
- Haide, domne, il intreaba iar primul cioban, nu ai vazut tu turma mea, viata mea, stii vorba aia, tundeam oaia, aveam lana, mulgeam oaia, aveam lapte, taiam oaia, aveam carne?
Dupa ceva timp de cearta se enerveaza omul si le spune:
- Ba, oamenilor, eu cred ca voi vreti sa imi furati calul.
____

Lumea vede, aude si vorbeste! Dar vede rau, aude putin si vorbeste aiurea!
____

Trebuie sa vorbim - 3 cuvinte care anunta ca in scurt timp nu o sa mai vorbiti
____

Cred că cea mai grea meserie din lume e să fii portretistul poliției în China.
____

Bărbaţii în vogă din ziua de azi nu plâng. Se tem să nu se prelingă machiajul...
____

"Eu nu fac niciodata aceeasi prostie de doua ori! De 5-6 ori fie, dar de doua,in niciun caz!"
____

Conform statisticilor, unii dintre cei plecaţi de acasă de sărbători au fost prădaţi de hoţi. Cei rămaşi acasă au fost prădaţi de popi.
____

Bula, Itic si cu Strula se lăudau care are sora mai slaba:
Strula:
- Ba, sora-mea e atât de slaba, încât atunci când oftezi o dezechilibrezi!
Itic:
- Ba, sora ta nu se compara cu sora-mea. Ea e atât de slaba, încât atunci când bate vântul, o poarta peste mari și tari, ca trebuie maica-mea sa umble prin toate tarile ca sa o găsească!
Bula:
- Ba, da ce surori obeze aveți.
- Sora-mea e atât de slaba, ca maica-mea o plimba cu feonul pe-afara!
____

Daca femeia tace si nu te contrazice, inseamna ca ea doarme!
____

- Am auzât cî ai fost asarî la crâșmî șî te-ai bătut cu șineva șî l-ai băgat în spital. Pi șini? Pi Ionel, pi Gheorghițî, pi Mihai?
- Șî pi Vasâli...
____

Noua formula de cerere in casatorie: Am rate, vrei sa le imparti cu mine?
____

- Care este asemănarea dintre o caracatiță și o mașină?
- Asemănarea e că nici una nu are nimic în comun cu cealaltă!
____

Daca vrei sa auzi ceva bun despre tine - mori!
____

Intrebarea filozofica a romanului: Oare exista viata inainte de moarte?
____

Î: - Ce faci dacă, atunci când conduci pe un pod, din fața ta vine un TIR pe contrasens ce depășește alt TIR?
R: - Îți continui liniștit drumul deoarece știi că el e cel care încalcă legea și va suporta consecințele.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...