luni, 21 ianuarie 2013

Zambete vechi si noi - 21 Ianuarie 2013

Dacă ajunge Crin președinte, Marcel Pavel va fi obligat să schimbe și primul vers al imnului.
____

Sotul se plange sotiei:
- Nu stiu ce nai*ba are briciul meu ca de la o vreme nu pot sa ma mai barbieresc, nu taie de loc!
- Hmmm, ciudat, linoleumul il taia bine aseara ...
____

La primarie:
- Numele si prenumele?
- Mihai Eminescu.
- Imi suna foarte cunoscut numele dumneavoastra...
- Bineinteles. Tata este procurorul orasului.
____

Imobiliare:
Familie de ti*gani, 18 copii, dorim sa inchiriem garsoniera. Garantam liniste si ordine!
____

Vorbesc 2 moşi trecuţi de 70 de ani
- Cum nu ţi-e ruşine, măi Ioane, ai trăit 50 de ani cu femeia ta şi acum la bătrâneţe na! ţi-ai luat una tânără de 20!
- Ce-nţelegi tu Gheorghe, de o soţie bătrână trebuie să ai grijă - ba o doare capul, ba dă-i pastilele de inimă, ba trebuie să o duci la baie, nu ai somn!...
Cu asta de 20 de ani e altfel. Ea seara pleacă şi se întoarce dimineaţa... şi DOOORMIII aşa de bine!
____

- Am auzit că-ţi duci soţia numai prin cluburi de noapte.
- Păi, după ce e ea "gata", doar acolo mai găsim deschis.
____

Gigi Becali, dacă va fi împușcat în cap, va muri după doi ani (cam atât îi ia glonțului să-i găsească creierul)!
____

Pentru a-ți depăși frica de zbor, ia cu tine o persoană pe care o urăști! Gândul că se va prăbuși avionul nu va face decât să te bucure.
____

83% dintre români au recunoscut că divorțează doar pentru a-și schimba statusul de pe facebook.
____

'Aveam o prietena pe facebook care era atat de grasa incat înainte să o
șterg de pe facebook aveam 3000 de prieteni. Acum am 2600.'
____

Call-Center
Operator : Data dvs de nastere va rog.
Ea: `72
Operator : DATA DE NASTERE !
EA: `72 ( imi spune mai tare )
Operator : data completa .. va rog
EA : Aaa.. 1972
____

SCUMPETE- Termen drăgăstos adresat femeii iubite în inflaţie.
____

'Aseară m-am uitat la un film psihologic foarte inteligent şi complex şi m-am simţit mândru de mine că i-am prevăzut finalul cu 20 de minute înainte să se termine.Bine,prima oară când l-am văzut nu mi s-a întâmplat asta.'
____

Femeile măritate mereu se plâng că soţii lor nu au deloc imaginaţie în pat. Total greşit !!! Au foarte multă
imaginaţie, mereu îşi imaginează că sunt cu alta femeie in pat.
____

Cea mai horror poveste: Ultimul om de pe planeta statea int-o camera cand cineva a batut la usa!
____

Academia Română înființează o linie fierbinte pentru românii care au urgențe gramaticale!
____

Alertă la o fermă din județul Galați: Guvernul a scăpat din grajd!
____

Dacă ţi se pare că înţelegi o femeie, ai dreptate... ţi se pare!
____

ALOPECIE - Căderea părului, de pildă când pomul este lovit cu toporul la rădăcină.
____

LIBERTATEA PRESEI - Privilegiu de care se bucură un ziarist la ieşirea din închisoare.
____

DEZMĂŢAT - Fără maţe.
COLONEL - Intestinul subţire.
____

Poate că gelozia le plictiseşte pe femei, dar lipsa ei le omoară de-a dreptul.
(Alfred Capus)
____

Dacă soţul şi soţia merg împreună pe stradă, cel care merge mai repede e mai supărat.
(Victor Borge)
____

Există 3 cuvinte pe care orice femeie vrea cu ardoare să le audă: „Fac eu curat!”. - Molly Helen Shannon
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...