sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Zambete vechi si noi - 5 Ianuarie 2013

Emil: -Te rog sa-mi restitui cei zece lei pe care ti i-am imprumutat fiindca vreau sa-mi cumpar un caiet.
Radu: -Asta-i buna! De ce trebuie sa-ti cumperi caiet cu banii mei?
____

Un barbat si nevasta-sa se cearta. Barbatul tipa:
- Cand o sa mori, o sa-ti scriu pe cruce “Aici se afla sotia mea, rece ca intotdeauna”.
Femeia ii raspunde:
- Cand o sa mori, o sa-ti scriu pe cruce “Aici se afla sotul meu, teapan in sfarsit”.
____

În România, mâncarea de la fast-food e mai sănătoasă decât cea din spitale!
____

Intr-un sat, izolat de lume, intră un tip pe caruta:
- Oameni buni, oameni buni! Am adus cărbune!
Iapa toata în spumă, moarta de oboseala, se intoarce si spune:
- Aha, in puii mei...tu ai adus ...
____

„Nu te-am mai văzut de un an!”, declarată oficial cea mai proastă glumă a începutului de an.
____

Într-un restaurant select, un muzician se apropie de masa lui Bulă şi-l întreabă:
- Dumneavoastră aţi cerut ceva de Beethoven?
- Nu, eu am cerut pui cu smântână.
____

Pentru a nu i se jefui locuinţa, a scris pe uşă INGINER!
____

D-nul şi d-na Primămcoilici stau la masă. D-na oftează:
- Cât te-ai schimbat. La începutul căsătoriei renunţai la toată mâncarea şi stăteai de vorbă cu mine. Iar acum.
- Dar şi tu te-ai schimbat, ai devenit o bucătăreasă perfectă.
____

Şmil se duce la patronul lui creştin şi-i spune:
- Nu mai pot să lucrez în prăvălia asta. Toţi angajaţii dumitale sunt antisemiţi.
- Cum ai ajuns la această concluzie? O fi poate unul sau doi. Dar nu toţi.
- Nu. Toţi sunt antisemiţi. De altfel, am făcut un test. Le-am pus o întrebare. Toţi mi-au dat acelaşi răspuns.
-Ce-întrebare?
- I-am întrebat ce-ar spune dacă ar fi exterminaţi toţi evreii şi frizerii.
- Frizerii? De ce frizerii?
- Ai văzut? Şi dumneata!
____

O mama facea cumparaturi intr-un supermarchet insotita de copilul ei. Cand au ajuns la departamentul de jucarii copilul s-a urcat pe un cal si a inceput sa se hatane pe el fara sa se mai sature. Dupa vreo ora, mama l-a rugat:
- Haide fiule sa mergem. Trebuie sa-i pregatesc cina lui taica-tau.
Micutul a refuzat sa se dea jos de pe cal si toate staruintele mamei s-au dovedit in zadar. Ea a apelat da directorul de departament, dar nici acesta nu a vut mai mult succes. Disperati, cei doi l-au chemat in cele din urma pe psihologul departamentului.
Acesta s-a apropiat cu pasi usori de copil si i-a soptit cateva cuvinte la ureche. Instantaneu acesta s-a dat jos de pe cal si a alergt la maica-sa.
- Cum ati reusit?- a intrebat mama- fara sa-si creada ochilor. Ce i-ati spus?
- I-am spus: "Fiule, daca nu te dai imediat jos de pe cal, iti trag o mama de bataie de nu te vezi!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...