miercuri, 2 ianuarie 2013

Zambete vechi si noi - 2 Ianuarie 2013

Un Revelion reusit se cunoaste de dimineata.
1 ianuarie - ziua mondiala a durerilor de cap.
____

Sotul si sotia in restaurant. De sot se apropie o frumoasa tanara domnita si, fara sa spuna nimic, il saruta cu patima.
Sotia furioasa:
- Cine este?
- Lasa-ma in pace ... Acum ma gandesc cum sa-i explic cine esti tu!
____

- Iubitule ce ai vrea sa facem impreuna in noul an?
- Pai...draga mea...hai sa facem ceva ce n-am mai facut niciodata!
- Ce?
- Eu beau linistit iar tu taci!

____

Singurii romani pt care n-a venit inca Anul Nou sunt Anastase si Sova.Inca numara secundele...
____

"Am plecat sa-mi tratez nervii. Ma voi intoarce noaptea tarziu, beata, buna la suflet si fericita."
____

O zi la cumparaturi se incheie intotdeauna cu: “Stii ce-am uitat sa luam?!”
____

Culmea revelionului:
- Bei intr-un an si te imbeti in altul!
_____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...