joi, 24 ianuarie 2013

Zambete vechi si noi - 24 Ianuarie 2013

'Iubita mea are atenţia unui cocker spaniol. Aude tot ce îi zic pâna trecem pe lângă prima vitrină.'
____

Sotul isi prinde sotia in pat cu altul si, in loc de altceva, incepe sa-si faca cruci.
- Bai,omule, sa mor eu daca te inteleg! Eu sunt barbatul ei si tre sa-mi fac datoria, dar tu ce obligatii ai?!
____

- Ce inseamna termenul insomnie pentru pisici?
- Cand o pisica doarme mai putin de 20 de ore.
____

In societatea primitiva crima si canibalismul erau interzise. Cei, care incalcau aceasta lege, erau ucisi si mancati.
____

Sotia: Dar salariul când îl iei?
Sotul: File în use. Try later.
____

Zăpada scăpată de sub control a fost amendată pentru că nu a oprit la semnalele agenților de circulație!
____

- Când are o femeie ceva bun în ea?
- Când e gravidă!
____

'In Parlamentul Romaniei e ca la mine in bucatarie: Mare abureala.'
____

Când ştii că o femeie va spune ceva interesant?
Când începe fraza cu: "Un bărbat mi-a zis odată..."
____

I: Cum se bagă prezervativul? Cu tot cu ouă sau fără?
R: D-le Năstase, ați fost rugat să vă abțineți de la glume de genul ăsta.
____

E usor sa fii soacra,dar e greu sa fii barbat...
____

I: Mă apară prezervativul de retard mintal?
R: Deja e tardiv sa iți faci probleme.
____

Când o femeie are darul de a tăcea, are precis şi alte calităţi ieşite din comun.
(Corneille)
____

- Vă plac femeile geloase sau altele?
- Care altele?
____

'Eu cu iubita mea jucăm un joc. Ea e supărată şi eu trebuie s-o întreb de 14 ori consecutiv cu diferite atitudini "Esti supărată?" şi ea trebuie să zică "Nu ! ", iar abia a 15-a oara să spună "Da!". Jocul se termină când aflu de ce.'
____

Asociatia barbatilor de varsta a III-a, dupa lungi dezbateri pe tema "DRAGOSTEI", au decis :
DRAGOSTE CU SULA..., NU SE POATE!
____

- Ştii cati ani poarta olteanul o basca?
- ?
- Îti spun eu: 3 ani.
- Cum asa?
- Foarte simplu: un an pe fata, un an pe dos si un an pe saua bicicletei.
____

- Prin ce se deosebete un prezervativ de o parasuta?
- Daca se rupe parasuta moare un om,iar daca se rupe prezervativul se naste unul!
____

Vorbesc doi prieteni:
- Soţia mea e tot timpul nemulţumită - ba că nu am dus gunoiul, ba că nu am plimbat căţelul, ba că nu am strâns după pisică, ba una, ba alta! M-am săturat!
- De bătaie ce zice?
- Slavă Domnului, încă nu a ajuns să mă bată!
____

Adolescenţă = plictiseala de a fi singur, dorinţa de a fi doi, teama de a fi trei
____

Viaţa bărbatului se împarte în trei perioade: prima, când crede că toate femeile sunt diferite; a doua, când crede că toate femeile sunt la fel şi a treia, când crede că toate femeile sunt la fel, dar la el s-a nimerit una diferită....
____

La un telefon public:
- Domnule, de un sfert de oră stați cu receptorul la ureche și nu vorbiți nimic!
- Ba da, vorbesc cu soția mea!
____

O doamna cocheta intreaba un domn:
- Cati ani imi dati?
- Dupa culoarea rujului, 16! Dupa arcul sprancenelor, 17! Dupa culoarea dintilor, 20! In total, 53!
____

- Stii care-i diferenta intre perdeaua de la dus si hartia igienica?
- Nu.
- Deci tu ai fost, nenorocitule!!
____

- Ti-l aduci aminte de Costel, acrobatul?
- Da, ce e cu el?
- A murit .
- Cum ?
- Pai, l-a lasat nevasta!
- Si ce e cu asta,sunt lucruri care se mai intampla.
- Da, dar nu in timpul numarului la trapez.
____

Un slab catre un gras :
- Domnule, ce gras sunteti !!
- Da, stiu, mama vroia gemeni, apoi s-a razgandit.
____

Dialog intre doua babe :
- Vecina, ii imprumuti coasa la barbatu- meu?
- Nu , ca trebuie sa vina moartea sa ma ia , daca vrei ii dau furca sa-l ia *****!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...