duminică, 1 iulie 2012

Zambim si azi - 1 Iulie 2012

O blondă e gravidă. Tatăl ei o întreabă:
- Cine e tatăl copilului?
Ea răspunde:
- Închipuie-ţi că stai cu fundul pe un fierăstrău circular. Ei bine, care dinte al fierăstrăului a făcut tăietura?
____

Scrisoarea unei... oltence catre plapumar:
“Stimate Domnule Plapumar, va rog sa executati lucrarea asa cum fu intelegerea. Eu pusei la dispozitia dumneavoastra fata si dosul si pe deasupra, lana mea, pe care rog sa o scarmanati bine si sa o bagati toata, pentru ca imi place sa fie cat mai groasa si cat se poate de lunga, cand intind picioarele sa nu iasa afara. Daca faceti lucrarea ca lumea, v-o recomand si pe soacra-mea. Dansei ii este rusine sa vina, ca nu stie ce sa faca cu dosul pana spala fata, care-i mult mai uzata. Va rog sa-i desfaceti toate incretiturile, ca sa nu se lase la lucru. A ei poate sa fie si mai scurta, dar sa fie groasa, ca baba e batrana si se incalzeste greu…”
____

Regim de slabire
Joe E. Lewis:
- "Am tinut un regim, m-am abtinut de la bautura si de la mancare multa, iar in paisprezece zile am reusit sa pierd doua saptamani !
____

Unul cu radarul opreste un automobil. Soferul:
- D-le politist! Nu puteam eu sa depasesc viteza!
- De ce?
- Eu plec la soacra-mea...
____

O tipa frumoasa sta la portile unei unitati militare cu lacrimi in ochi.
- Ce, ti-au luat mirele in armata? - intreaba un tip.
- Da... pe toti cinci odata...
____

Știți că ziariștii străini i s-au adresat lui Ponta cu ”domnule președinte al României”, nu? Să vezi că ăstuia o să-i vină ideea ca în curând să plagieze și funcții.
____

Petrom ieftineşte carburanţii la noapte. Pe la 3 noaptea, timp de zece minute.
____

Sondaj: o treime dintre români cred că vor trăi mai prost la anul. Restul trăiesc mai prost încă de anul ăsta.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...