luni, 23 iulie 2012

Zambim si azi - 23 Iulie 2012

- Care-i asemanarea dintre politicieni si porumbei?
- Cat timp sunt jos, iti mananca din palma, dar cand ajung sus, se c*ca pe tine!
____

Prietenia feminina: sotia n-a venit noaptea acasa iar dimineata a spus ca si-a petrecut noaptea la o prietena. Sotul a sunat la 10 cele mai bune prietene ale sotiei. Toate au spus ca nu la ele.
Prietenia barbateascai: sotul n-a venit noaptea acasa iar dimineata a spus ca si-a petrecut noaptea la un prieten. Sotia a sunat la 10 cei mai buni prieteni ai sotului. Cinci au spus ca el si-a petrecut noaptea la ei iar alti 5 au spus ca el inca este acolo si doarme.
____

Ati observat ca pentru femei "sunt gata in 5 minute" si pentru barbati "vin acasa in 5 minute" e acelasi lucru ?
____

Ai 25 ani? Eşti tânăr, sănătos şi plin de energie?
Căsătoreşte-te, prostule, şi o sa-ti treacă.
____

"Urasc stereotipurile referitoare la olteni. Cica nu stiu sa faca altceva decat sa bea toata ziua si sa se bata.
Pfffff, imi vine sa ma imbat si sa bat pe cineva!!!"
____

Realitate - halucinatie provocata de lipsa internet-ului.
____

- Sefu, pot pleca de la lucru cu 2 ore mai devreme? Soţia mea vrea să meargă la cumpărături cu mine ?
- Categoric NU!
- Multumesc, sefu, am ştiut că nu mă veti dezamāgi !
____

Un tata si fiul lui care viziteaza gradina zoologica.
- Tata, cumpara-mi un animal din astia care sunt in custi.
- Dar costa mult sa-i hranesti, fiule.
- Atunci cumpara-mi unul din astia care spune "INTERZIS SA LE DATI SA MANANCE'
____

Probabilitatea unui tinar de a intilni o femeie frumoasa pe care si-ar dori sa o cunoasca creste in progresie geometrica cind el este insotit de:
a) prietena lui;
b) sotia lui;
c) un prieten mai bogat si mai atragator.
____

"ACRU: unitate de măsură a acrelii.
Exemplu: am o soţie de 3 acri şi o soacră de 5."
____

"Tocmai când credeam şi eu că o scot la capăt, se găsi unul care să mute capătul mai încolo…!"
____

Bula are un fratior si copilul plange toata ziua si noaptea si nu lasa pe nimeni sa se odihneasca. Bula ii spune mamei sale:
- Mami, e adevarat ca fratiorul meu a venit din cer?
- Da, fiule.
- Nu ma mira ca l-au alungat!
____

O blonda a dat examenul de bacalaureat.
I: La ce materie a cazut?
R: Cenusie.
____

Ion catre Maria :
- Marie, esti ca un nor.
Maria, cu zambetul pe buze :
- Alb si pufos ?
Ion :
- Nu, dar atunci cand pleci, parca mi se lumineaza ziua.
____

Un cioban vine la doctor:
- D-le doctor, te rog sa-mi dai un certificat in care sa specificati ca sunt bolnav de SIDA!
- Pai, nu merge asa, trebuie sa faceti analize...
- Care analize, d-le doctor? Da-mi pur si simplu un certificat!
- Si la ce-ti va folosi?
- In primul rand eu voi fi primul din sat cu SIDA. In al doilea rand, cand voi fi cu oile la munte nimeni nu va veni la nevasta-mea. Si in al treilea - vreau sa vad fata celor care deja au fost la ea!
____

Consiliul Sănătăţii din Toronto a propus ca semnele de avertizare sa fie puse pe toate sticlele cu alcool, pentru a atrage atentia bautorilor asupra riscurilor de a bea un pahar sau două din orice băutură alcoolică.
1. AVERTISMENT: Consumul de alcool poate face sa vă treziţi cu o respiraţie urat mirositoare, care ar putea fi simtita de un vultur,(aflat deja pe un animal mort in descompunere), la o sută de metri distanţă.
2. AVERTISMENT: Consumul de alcool te poate face sa dansezi ca un idiot.
3. AVERTISMENT: Consumul de alcool te poate face sa spui aceeaşi poveste plictisitoare, inca si inca o data, pana cand prietenii tai vor vrea sa te bata
4. AVERTISMENT: Consumul de alcool te poate face sa-i spui sefului ceea ce crezi cu adevarat despre el
5. AVERTISMENT: Consumul de alcool este principala cauza a unei inexplicabile arsuri pe frunte.
6. AVERTISMENT: Consumul de alcool iti poate crea iluzia ca esti mai puternic, mai frumos si mai destept decat un tip foarte, foarte mare, pe nume Psiho Bob.
____

- Cum iti merg afacerile?
- Prost! Trebuie sa caut un casier!
- Dar abia saptamana trecuta ai angajat unul.
- Pai, pe el il caut!
____

- In sfarsit, sotul meu s-a lasat de baut!
- Serios?!... Dar, cum a reusit?
- L-a calcat trenu'...
____

In clasa:
- Bula, spune-mi cunjugarea verbului 'a inota'.
Bula raspunde tipand:
- EU INOT, TU INOTI, EL INOATA...
- Mai incet, Bula, mai incet.
- Eu ma scufund, tu te scufunzi, el se scufunda...
____

O familie iese cu masina intr-o duminica ca sa manance la tara. Opresc intr-o pajiste unde e un taran cu vaca la pascut, si-l intreaba:
- Omule, putem sa ne asezam aici in iarba ca sa mancam?
- Mancati linistiti, dar sa lasati ceva si pentru vaca...
____

Ti-ai dori sa ai o vila somptuoasa cu piscina? Un autoturism ultimul racnet? Cea mai frumoasa femeie din lume?
Cauta-le pe Google!!
____

"Am muncit din greu sa ajung ceea ce sunt astazi.
Somer cu doua facultati..."
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...