marți, 3 iulie 2012

Zambim si azi - 3 Iulie 2012

Am facut cunostinta cu o domnisoara. Dar parintii ei sunt impotriva fericirii noastre. Vor sa ne casatorim!
____

Femeile sunt ca fructele: fiecare are o forma, culoare, aroma ce o face unica. Problema este ca barbatii prefera salata de fructe...
____

- Buna ziua, Pizza Parlament, va ascult!
- As dori o pizza medie, blat subtire, cu Crin Antonescu presedinte!
- Doriti si sos?
- Nu, am deja spume.
____

"Sotia mea a fost asistenta unui magician multi ani. Cred ca a invatat cateva trucuri bune de la el. De exemplu, vin ieri de la munca, intru in dormitor, ma vede si striga:
- Abracadabra!
Si deodata, ce sa vezi?? Prietenul meu, Razvan, a iesit dezbracat din dulap.
Am ras cu lacrimi, saracu' Razvan, mi-era mila de el, cred ca se intreba, ce s-o intamplat de-a ajuns gol la mine in dulap..."
____

Scufita Rosie se duce s-o vada pe bunica, cand deodata, vede pe lupul rau in spatele unui tufis:
- Oh ! Ce ochi mari ai.
Si lupul pleaca fara sa zica nimic. Mai departe pe drum Scufita Rosie vede acelasi lup ascuns dupa un pom:
- Oh ! Ce ochi mari ai !
Si lupul fuge din nou.
Un pic intrigata de acest comportament, Scufita Rosie isi continua drumul. Dupa 20 m revede lupul ascuns, de data asta, dupa o borna kilometrica.
- Oh ! Ce ochi mari ai !
La care lupul incepe sa urle:
- Poti sa ma lasi odata sa ma c@c linistit ???!!!
____

Intr-un santier de constructii, un tanar bine legat, pune problema:
- Fraților ,uite care-i treaba: Eu am 110 kile, sunt tanar, puternic, car greutați mult mai mari ca voi, deci voi cere sa fiu platit dublu... cel putin fata de mosu' asta slabanog!
- Baiete, - zice "moșu slăbănog" - hai sa punem pariu pe leafa pe-o luna, ca eu pot trece pe scandura asta dintre cladiri cu roaba incarcata cu mai mult de 100 de kile, fara sa-mi scape roaba.
- OK mosule, tin pariul!
- Atunci... urca-n roaba!
____

- Daca iti dau 2 iepuri, si inca 2 iepuri, si inca 2 iepuri, cati iepuri vei avea Bulisor??
Bulisor:
- Sapte, doamna profesoara!!
Profesoara nervoasa:
- N-ai inteles Bulisor, fii atent: daca iti dau 2 mere, si inca 2 mere, si inca 2 mere, cate mere vei avea Bulisor??
Bulisor:
- Sase, doamna profesoara!! Pai vezi, si atunci de unde ti-a dat tie 7 iepuri??
Bulisor:
- Pai, mai am unul acasa, doamna profesoara!!!
____

Doi betivi ies dintr-un restaurant. Unul din ei cade.
- Ridica-ma, prietene, ii spune prietenului sau.
- Mi-e imposibil!, raspunde acesta. Dar ca sa-ti arat cat de mult te iubesc, m-asez si eu langa tine!
____

Bulă iese din bar cu Ştrulă:
- Hotărât: mergem la femei!
- Ascultă Bulă, soţia mea este tânără, frumoasă…
- Bine, bine, dacă insişti… Mergem la tine!
____

Sotia urca pe cantar. Sotul ii spune:
- Nu esti grasa deloc ! Doar ca pastrand proportia, ar trebui sa fii putin mai inalta !
- Da ?! Si cam ce inaltime ar corespunde cu greutatea mea ?
- Cinci metri jumate !
____

Zambeste, maine ai putea fi stirb!
____

Iata ca, dupa ce ieri a picat Eminescu la BAC, astazi a picat Blaga in Parlament. Vasile Blaga.
Prima masura luata de Crin Antonescu in functia de Presedinte al Camerei Senatului a fost inlocuirea scaunului de unde va prezida cu un pat.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...