miercuri, 18 iulie 2012

Zambim si azi - 18 Iulie 2012

Premierul Romaniei, Victor Ponta, e hotarat sa rescrie istoria.
____

Discuta doua prietene:
-Draga mea, ai terminat liceul si universitatea cu mentiune. Cum de ai devenit prostituata de lux?
-Habar n-am. Pur si simplu am avut noroc!
____

Discuta doua prietene. Prima :
- De cand ma chinuii sa-l dau la brazda pe sotul meu si nu reusesc - tot asa de dezordonat este !
- Dar de ce crezi tu asta ?
- Pai, de fiecare data el isi ascunde portmoneul in alt loc !
____

Discuta doua prietene:
- Stii, eu sunt nevoita sa am grija incontinuu sa nu raman gravida...
- Cum, doar spuneai ca sotul tau a acceptat sa fie supus operatiei de sterilizare ?!
- Da, tocmai de aceea !
____

Doua prietene discuta:
- Seful meu mi-a crescut salariul pentru simplu fapt ca eu mi-am numit baietelul cu prenumele sau!
- Si mie seful mi-a marit salariul, dar pentru ca nu i-am dat baietelului meu numele lui de familie!
____

Discuta trei prietene. Prima:
- Sotul meu mi-a cumparat o combina muzicala si un televizor, stau toata ziua in casa si nici nu am nevoie sa mai ies undeva.
A doua:
- Sotul meu mi-a cumparat un videocasetofon, asa ca stau toata ziua in casa si ma uit la filme, fara sa mai am nevoie sa mai ies undeva.
A treia:
- Mie sotul nu mi-a cumparat nimic - spune ca inca poate sa mai apara impreuna cu mine si intr-un teatru, si intr-un cinematograf!
____

Doua prietene discuta:
- Tu te-ai casatorit cu el?! Nu m-am asteptat la asa ceva!
- Da, la inceput am vrut sa ramanem prieteni, dar pe urma ne-am razgandit.
____

La spital, o tanara foarte frumoasa asteapta in hol, pe un pat rulant, sa fie condusa in sala de operatie, pentru o mica interventie chirurgicala.
Este putin ingrijorata, cu atat mai mult cu cat orele se scurg si nimic nu se intampla.
Intr-un final, un tip imbracat in alb din cap pana-n picioare se apropie, ridica cearsaful care o acoperea si ii examineaza corpul gol, din cap pana-n picioare.
Dupa aceea pune cearsaful la loc si se indeparteaza putin pentru a discuta cu alte "halate albe".
Un al doilea om din grupul celor imbracati in alb se apropie, ridica cearsaful si o examineaza, dupa care pelaca si cand un al treilea halat alb se apropie si ridica cearsaful pentru a o examina, femeia i se adreseaza ingrijorata:
- Am inteles ca e nevoie de mai multe examinari, dar pana la urma cand ma operati?
Omul in halat alb ridica din umeri:
- Habar n-am! Noi suntem aici sa vopsim holul.
____

Nivelurile Stresului
1. Iei in masina o autostopista, o fata tanara si frumoasa. Brusc, fata lesina in masina si o duci la spital. Acest lucru este stresant.
2. Dar la spital, medicii iti spun ca ea este insarcinata si te felicita ca vei fi tatic. Le spui ca nu tu esti tatal, dar fata sustine ca tu esti! Aceasta situatie devine foarte... stresanta.
3. Asadar...ceri un test ADN sa demonstrezi ca nu tu esti tatal. La finalul testelor, doctorul iti spune ca esti infertil si cel mai probabil asa te-ai nascut. Esti extrem de stresat dar totusi te simti usurat.
4. Pe drumul spre casa te gandesti la cei 3 copii ai tai.
ACUMA SA VEZI STRES!
____

- De ce ai fugit din inchisoare? – il intreaba un politist pe un detinut.
- Am vrut sa ma casatoresc.
- Hmmm… Stranie inchipuire despre libertate.
____

"Stau gol in patul amantei (apartamentul la parter), acoperit totalmente cu plapuma. Ea este in dus. Geamul deschis. La un moment dat intra un tip prin geam, se dezbraca si se baga alaturi in pat. Fara sa scoata o vorba imi ia mana si o pune pe p*nisul lui. Ca raspuns, iau mana lui si o pun pe p*nisul meu. Si-a uitat si hainele... A sarit gol prin geam!"
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...