miercuri, 11 iulie 2012

Zambim si azi - 11 Iulie 2012

Ion si Gheo cu oile la pascut. Stau ei vreo 6 ore fara sa zica nici unu nimic. La un moment dat, Ion zice:
I-Ma, Gheo, tu nu te plictisesti?
G-Ba da, ma, Ioane.
I-Pai, hai sa zicem ceva.
G-Pai, ce sa zicem?
I-Hai sa zicem ghicitori.
G-No bine, ma, zi tu primu.
I-Ma Gheo, ce-i mic si negru?
G-Ma Ioane, d'apai ii mic, mic?
I-Mic doara.
G-Micut, micut de tot?
I-Micut, micut de tot, no.
G-Micut, micut de nici nu-l vezi?
I-Micut, micut de nici nu pre il vezi.
G-Tulai Doamne, doara n-o fi acidul dezoxiribonucleic, ma?
____

Gospodina disperata il intreba pe instalatorul care trebaluia de zor sub chiuveta:
- Haideti, domnule instalator, chiar nu se mai poate repara?
- Daca imi dati o hartie sa fac un dop, e ca si reparata, doamna!
- Da?? De care hartie...?
- Una de 100 de ron, ar fi perfecta doamna...
____

Romania este cea mai maritima tara. Aici pana si asfaltul are forma de valuri.
____

"Când am ajuns aseară acasă, nevastă-mea mi-a cerut să o duc la un local scump.
Am dus-o la o benzinărie."
____

De ce a luat 1, 2 si 3 la Bac fiul lui Guta?
A crezut ca da sportul si a vrut sa ocupe toate locurile de pe podium.
____

In capitala s-au depus aproximativ 4000 de contestatii la Bacalaureat. S-ar fi depus mai multe, dar cei mai multi nu stiau sa scrie.
____

Ion la spovedanie, in post:
- Parinte, aseara vin de la camp, imi vad nevasta cam trista, palida, trasa la fata; stiu, e pacat, e post, dar mi-era asa de mila de ea ca am luat-o si i-am tras-o 5 ore in sir...
- Vai, Ioane, e pacat...
- Da parinte, stiu, imediat dupa aceea m-am imbracat si am dat fuga la sfintia ta sa ma spovedesc, da mi-a raspuns cucoana preoteasa ca nu esti acasa; si era cam trista, palida, trasa la fata; stiu, e pacat, e post, dar mi-era asa de mila de ea ca am luat-o si i-am tras-o si ei 5 ore in sir... Dar ce ai parinte, te vad cam trist, palid, tras la fata...
____

Un cersetor suna la o usa si ii deschide o gospodina iritata, cu mainile in solduri, pusa pe scandal:
- Ce mai vrei, ba, si tu, ratatule?
- Pai stiti, daca ati avea niste sticle goale de bere, pe care le-as putea vinde...
- Arat eu ca si cum as bea bere ?!
- Aaaa... atunci niste sticle goale de otet !?
____

- De ce te-au bagat la inchisoare?
- Pentru mita.
- Si de ce te-au eliberat?
- Pentru mita.
____

Culmea leneviei: Sa te urci pe nevasta si sa astepti cutremurul.
____

Vand ochelari pentru cei ce au avut o dragoste oarba...
____

- Saracule, nu pot sa cred ca nu ai bani sa-mi iei nimic.
- Dar eu nu sunt sarac. Sunt milionar, doar ca nu am bani.
____

Pe unul il loveste trenul. Incepe sa tipe:
- Piciorul meu, piciorul meu!
Mecanicul de locomotiva ii raspunde:
- Ce te tot agiti? Nici nu ai picioare!
____

Femeile sunt ca medaliile olimpice: trebuie sa lupti pentru ele, apoi iti atarna de gat o viata intreaga.
____

Barmanul:
- Soţia dumneavoastră e superbă, dar ce doriţi de băut?
- Dă-mi exact ce-ai băut şi tu!
____

Femeia la volan este ca o zeiță! Pasagerii se roagă, iar pietonii își fac cruce!
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...