duminică, 29 iulie 2012

Zambim si azi - 29 Iulie 2012

Unul ii povesteste celuilalt:
- Bai, aseara am vazut-o pe una legata pe sinele de tren. Am fugit repede, am dezlegat-o, apoi i-am tras-o bine de tot!
- Si era frumoasa?
- Nu stiu, ca nu i-am gasit capul.
____

În orice căsnicie, cineva are întotdeauna dreptate, iar bărbatul niciodată.
____

Guvernul avertizeaza toti romanii care se duc la Jocurile Olimpice si Paralimpice de la Londra sa fie foarte atenti sa nu cumpere bilete false.
Eu nu-mi fac probleme. Biletele pe care le-am cumparat de pe net pentru proba masculina de triplu salt in scaunul cu rotile par in regula...
____

- Tăticule, ce e un monolog?
- Un dialog între maică-ta şi mine...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...