joi, 19 iulie 2012

Zambim si azi - 19 Iulie 2012

"Am fost la o petrecere cand prietena mea a venit la mine nervoasa:
- Ma uit la tine cum te saruti cu blonda aia de peste zece minute. Cum ai putut?!
- E simplu, iubito, am respirat pe nas."
____

Barbatii arata la fel de bine dimineata cand se trezesc.
In timpul noptii se petrece ceva cu femeile, fiindca arata altfel cand se trezesc dimineata.
____

- Care este locul cel mai trist de pe Pamant?
- Locul de munca...
____

La magazin:
- Scuzati-ma, nu mi-ati dat restul!
- Va scuz!
____

- Detinut, de ce nu vine nimeni sa te viziteze? Ce, tu n-ai rude?
- Cum sa nu, am! Dar toti sunt deja aici...
____

Secretul succesului in viata este legat de cinste si de decenta.
Daca nu ai aceste calitati, succesul este garantat.
____

Cea mai grozava zi este MAINE .
Maine o sa facem sport, o sa ne apucam de invatatura, o sa muncim cu sarg, o sa incepem sa citim o carte, n-o sa mai mancam dupa sase seara...
Dar nu stiu cum se face, ca atunci cand ne trezim, este mereu ASTAZI !!!
____

I: De ce au femeile picioare?
R: Ca sa aiba de ce sa se impiedice.
____

I: Ce spune stomatologul noaptea, nevestei sale?
R: Daca te doare o scot.
Dar fotbalistu'?
R: Am bagat-o in gol?
Dar soferu'?
R: In a cata o bag?
Dar contabilu'?
R: Am socotit bine?
Dar vanatoru'?
R: Ti-am gaurit blanita?
Dar evreu'?
R: Oare cat ma costa asta?
____

"Aseara am baut cam mult si, intorcandu-ma spre casa, vad o gasca de blonde si le zic:
- Auziti, sa nu care cumva sa va luati de mine, ca va f*t!
Nu's ce d*acu s-a intamplat, ca m-am trezit dimineata plin de vanatai si cu picioarele rupte..."
____

Statusul unei fete:”Un tip a venit la mine si mi-a spus ca daca ma culc cu el imi da un Blackberry. Ce nesimtit!!!” -2 hours ago via Blackberry
(sursa: Bancuri Fine Pentru Tine)
____

In dragoste, razboi si Romania totul e permis!
____

Un ardelean, pe nume Gheorghe, merge în China la muncă. Se întâlnește cu șeful său. Cei doi fac cunostință:
- Yon Kun Koi !
- Gheorghe, cu două!
____

Cearta mare intre Marioara Zavoranu si Oana Zavoranu:
Oana: Esti proasta!
Marioara: Proasta-i ma-ta!
____

"Studiile recente arata ca lipsa miscarii provoaca mai multe decese decat fumatul!
Wow! De acum inainte o sa fac jogging in fiecare dimineata spre tutungerie!"
____

Prietenul meu a vrut sa se amuze pe seama mea si mi-a găurit toate prezervativele.
Nu i s-a mai parut la fel de amuzant atunci când maica-sa ramas insarcinata...
(sursa: Bancuri Fine Pentru Tine)
____

Pentru toate femeile care se chinuie din rasputeri sa fie cat mai slabe:
Barbatii prefera forme, cainii prefera oase.
____

Definitia casatoriei:
Definitia religioasa: Act religios care consta in a crea un rastignit in plus si o virgina mai putin.
Definitia jurídica: Sentinta prin care condamnatul la vesnicie este eliberat numai pentru rea purtare.
Definitie din viata curenta: Nici o femeie nu are ceea ce spera si nici un barbat nu spera sa aibe ceea ce are.
Definitia matematica: Adunare de problema, Scadere de libertati, Inmultire de responsabilitati, Impartire de bunuri.
Definitia militara: Este singurul razboi in care dormi in pat cu dusmanul.
Definitia filozofica: Serveste celor doi pentru a-si rezolva problema pe care nu le-ar fi avut niciodata daca ramaneau celibatari.
Si vine ora bilantului. Casatoria, inainte si dupa:
- Inainte: De doua ori pe noapte
- Dupa: De doua ori pe luna
- Inainte: Ma inspiri
- Dupa: Ma sufoci
- Inainte: Nu te opri
- Dupa: Nu incepe
- Inainte: Emotia de sambata seara
- Dupa: meciul de luni seara
- Inainte: Unul langa celalalt
- Dupa: Stai in banca ta!
- Inainte: Ma intreb ce m-as face fara ea/el
- Dupa: Ce am sa ma fac cu ea/el ?
- Inainte: Erotism
- Dupa: Neurologie
- Inainte: Parca am fi impreuna dintotdeauna
- Dupa: Suntem intotdeauna impreuna
- Inainte: O facem pe canapea
- Dupa: Am dormit pe canapea
Dar continuam, pentru ca inainte de orice, dragostea le invinge pe toate.
____

Trecerea alimentelor din gura in stomac dureaza 7 secunde. Parul omenesc poate suporta o greutate de 3 kg. P*nisul unui barbat are, in medie, de 3 ori masura degetului sau mare, de la mana. Osul de la sold este mai tare decat cimentul. Inima unei femei bate mai repede decat a unui barbat. Exista in jur de 3 mii de milioane de bacterii in fiecare din laba piciorului tau. Femeile clipesc de doua ori mai des decat barbatii. Pielea corpului omenesc cantareste de doua ori mai mult decat creierul. Corpul tau utilizeaza 300 de muschi, numai pentru a se mentine in echilibru, cand sta in picioare. Daca saliva ta nu poate dizolva un anumit aliment, nu-l poate savura. Femeile au terminat, deja, de citit acest mesaj. Barbatii continua sa-si masoare degetul mare.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...