miercuri, 25 iulie 2012

Zambim si azi - 25 Iulie 2012

O femeie a dat in judecata spitalul unde fusese internat sotul ei, deoarece, in urma tratamentului de care a beneficiat acolo, el si-ar fi pierdut complet interesul pentru sex.
"Tot ce am facut a fost doar sa-i corectam vederea!" a raspuns doctorul.
____

Menstruatia este ca Mos Craciun: daca nu esti cuminte, nu mai vine!
____

Sotul vine acasa la trei dimineata, afumat. Sotia lui sta in pat,treza. Barbatul ia un scaun, il asaza langa pat si se pune pe el.
- Ce faci ? intreaba nevasta infuriata
- Vreau sa stau in primul rand cand incepe circul.
____

I: Care e diferenta dintre un mos si-o moasa? il intreaba un batranel pe un tanar persiflant.
R: Mosul te baga in pi**a ma-tii, iar moasa te scoate.
____

Eu stiu o melodie pe care o urasti mai tare decat pe Fuego, Justin Bieber sau "Ai se eu te pego"...
Melodia de la alarma...
____

Nunta lui Pepe cu Raluca Pastrama, a starnit si o serie de glume:
• Oana Roman i-a dat Ralucăi Pastramă cu muştar pe rochia de mireasă.
• Adi Minune a făcut o minune la nuntă: a transformat o melodie pop agreabilă într-o manea.
• Dani Oţil s-a distrat foarte bine la nuntă la masa copiilor, unde l-a aşezat Mihaela Rădulescu.
• Din respect pentru mireasă nu s-a servit carne de porc.
• Oana Zăvoranu a trecut peste resentimente şi i-a transmis lui Pepe, aşa cum se cuvine, „Mori în gâţii mă-tii cu proasta ta!”
• În timp ce-i cununa, Piedone s-a uitat cu poftă la Pastramă.
• Silviu Prigoană le-a făcut cadou mirilor o maşină nou-nouţă de gunoi.
• Oana Roman a furat mireasa şi a ascuns-o în gură.
• A fost furat şi mirele, Pepe, de către Cătălin Botezatu. Din această cauză a şi apărut azi ştirea că designerul ar fi făcut sex cu o fetiţă.
• Fuego nu a putut veni, dar a trimis-o pe măicuţa lui să ajute la împodobit.
• Ogică le-a ghicit lui Pepe şi Ralucăi sexul viitorului copil.
• Florin Salam a protestat pe Facebook: „Pepe mi-a luat-o pe Raluca Pastramă, era iubirea vieţii mele!”
• Mihai Petre a fost foarte critic şi le-a dat o notă proastă mirilor.
• Seismologul Gheorghe Mărmureanu le-a transmis mirilor tradiţionalul „Casă de piatră, pentru că un cutremur de 7 grade poate avea loc oricând în ţara noastră”.
• Toată lumea a fost de acord că Dan Capatos le-a făcut mirilor cel mai frumos cadou: nu l-a lăsat pe Mircea Stoian să meargă la nuntă.
____

- Nevasta, s-ar putea sa fie furtuna diseara.
- Daca vii devreme acasa, nu o sa fie...
____

Un catâr va munci zece ani de bună voie şi răbdător pentru tine, pentru privilegiul de a te lovi o dată.
____

- Ticalosule, striga sotia imediat ce a intrat in casa, bine iti sade sa stai aici in fata televizorului si sa bei bere in timp ce copiii joaca "Rata si vanatorii" cu mama!
- N-ai nicio grija, dulceata... totul e ok, am sigilat capacul urnei ca sa nu se verse cenusa...
____

"Eu si prietena mea ne-am iubit ca in povesti...
I-am otravit marul..."
____

- Domnule doctor, nu-mi creste barba...
- Nimic surprinzator. Doar sunteti femeie.
- Ceee??? Mai sunt si femeie?
____

"Sotia mea arata mult mai bine fara ochelari.
De aceea, ori de cate ori se afla prin preajma mea, mi-i dau jos..."
____

"Nevasta-mea isi pierde toate noptile prin oras, umbland din bar in bar...
Asta nu m-ar deranja prea tare, insa ma dispera faptul ca intotdeauna ma gaseste!"
____

Invatatoarea:
- Copii, cine face ,,mor mor,,?
Bula:
- Tata, cand e constipat!
____

O blonda atractiva din Irlanda, ajunge la un Cazino.
Parea un pic bauta si a pariat 20.000 Euro pe o singura mana de zaruri. In acelasi timp spuse: "Sper sa nu va deranjez, dar simt ca am mai mult noroc daca sunt complet dezbracata".
Asa, isi scoase toate hainele, arunca zarul si striga: "haide! haide! ca mami are nevoie de hainute noi!"
Cand zarul s-a oprit, incepu sa sara si sa strige: "da! da! am castigat!!!"
A imbratisat angajatii, pe fiecare din jucatorii de langa ea, incaseaza banii, isi ia hainele si pleaca repede.
Toti au ramas cu gurile cascate.
Intr-un final, unul din angajati intreaba: "ce numar a iesit?"
Celalalt raspunde : "Nu stiu, m-am gandit c-ai vazut tu!"
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...