joi, 12 iulie 2012

Zambim si azi - 12 Iulie 2012

"Se spune ca nu toate blondele sunt proaste, pe naiba! Sotia mea e bruneta, ieri si-a vopsit parul in blond, iar seara mi-a facut scandal, ca de unde este par de bruneta la noi in pat?"
____

Intrebare: - De ce cei de la Skol nu fac bere cu lamaie?
Raspuns: - Pentru ca ar fi chiar ciudat ca un barbat sa se duca la bar si sa spuna "o skol cu lamaie!"
____

"Iubita mea mi-a spus:
- Cand sunt cu tine simt fluturi zbatandu-se in stomac! Grasanca asta chiar e in stare sa manance orice!"
____

Soţia ii spune bucuroasa soţului, atunci când acesta s-a întors de la muncă:
- Am o veste buna pentru tine. In curând, vom fi trei în această casă, în loc de doi!
Soţul, auzind o asa veste, isi imbratisa sotia cu patima...
Emotii, lacrimi de bucurie... Intr-un final, sotia, reusi sa spuna:
- Mă bucur că te simţi astfel, deoarece mâine dimineaţă, mama mea se mută la noi!
____

O femeie trebuia să treacă noaptea prin cimitir, însa îi era frică. La un moment dat vede un tip care venea în întâmpinare şi-l roagă s-o conducă. Merg împreună... omul spune bancuri... femeia râde... La un moment dat femeia spune:
- Ce bărbat amuzant sunteţi!
- Ehei, să mă fi văzut când eram în viaţă!
_____

Daca el te vrea doar pentru pieptul , picioarele si pulpele tale:
Trimite-l la KFC
____

Acum ceva timp, într-un oraş din Franţa, pe un afiş cu o tânără spectaculoasă la intrarea într-o sală de gimnastică, scria: “În vara aceasta ce vrei să fii: sirenă sau balenă?”
Se spune că o femeie tânără, ale cărei caracteristici fizice nu contează, a răspuns la întrebarea de publicitate în aceşti termeni:
"Dragă domnilor,
Balenele sunt mereu înconjurate de prieteni (delfinii, leii de mare, oamenii curioşi). Acestea au o viaţă sexuală foarte activă, rămân gravide şi au balenute micuţe, drăgălaşe, pe care le alăptează. Se distrează de minune cu delfinii, umplându-şi burta cu creveţi. Se joacă şi înoată, cutreieră mările, cunoscând astfel de locuri minunate ca Patagonia, Marea Barens sau recifii de corali din Polinezia. Balenele cântă foarte bine şi chiar înregistrează CD-uri. Sunt impresionante şi, practic ,nu au nici un duşman care să le vâneze, în afară de om. Ele sunt iubite, apărate şi admirate de toata lumea.
Sirenele nu există. Şi dacă ar exista, ar sta la coadă la cabinetele de psihoterapie, deoarece acestea ar avea o problemă serioasă de personalitate: “femeie sau peşte?”.Nu au viaţa sexuală, pentru că-i omoară pe bărbaţii care se apropie de ele, si pe lângă acest aspect, pe unde şi cum ar putea? Deci, din această cauză, nu au copii. Ele sunt frumoase, adevărat, dar singure şi triste. Oricum, cine ar vrea să se apropie de o tipă care miroase ca un peşte?
Pentru mine este clar, doresc sa fiu o balenă.
P.S.: În vremurile astea, în care toată mass-media ne baga în cap ideea că doar femeile slabe sunt frumoase, eu prefer să mă delectez cu o îngheţată împreună cu copiii mei, cu o cină bună cu un bărbat care mă face să vibrez sau cu o cafea şi prăjiturele împreună cu prietenele mele. Cu timpul câştigam în greutate, pentru că acumulăm multe cunoştinţe şi informaţii şi când nu mai au loc în cap sunt distribuite în restul corpului. Aşa că nu suntem grase, suntem teribil de culte. De astăzi, când o să mă uit la fundul meu în oglindă, o să mă gândesc: “Dumnezeule, ce inteligentă sunt…”
____

- Stii ca prezervativele au serie si numar?
- Nu
- Pai vezi, inseamna ca n-ai derulat niciodata unul pana la capat...
____

Doi mincinosi stateau de vorba. Printre altele:
- Auzi, ma? Bunica mea, saraca, e asa de mica, ca trebuie sa se urce pe scara atunci cand aprinde focul de la aragaz...
- Eeee! Bunica ta e mare...! A mea e asa de mica, ca trebuie sa se urce pe scaun atunci cand spala pe jos!
____

- Colegu', ce cadou ai cumpărat pentru şeful tău?
- O cravată.
- Nu-i un cadou prea ieftin?
- Ba da, dar îi lipesc pe spate preţul de la un laptop.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...