luni, 2 iulie 2012

Zambim si azi - 2 Iulie 2012

Proaspat casatorit, isi trece numarul sotiei in telefon: viata mea
Dupa 2 ani: sotia
Dupa 5 ani: acasa
Dupa 10 ani: hitler
Dupa aniversarea casatoriei de argint: numar gresit
____

La un bar, in Spania, un grup de italieni:
- Dati-ne 4 Coca Cola Light.
- N-avem Light, dar va putem da 4 Zero
____

Stiti bancu' cu patrula???
Patru la zero...
____

FEMEILE SUNT DE DOUA FELURI:
Sunt femei... jos pălăria
Şi femei... jos pantalonii!
____

Celor care m-au văzut beat măcar o dată în viaţă, circul nu li se mai pare atât de amuzant!
____

Care din piesele următoare credeți că este hitul acestei verii ?
Traian Băsescu - Vara nu dorm ca iarna
Crin Antonescu – Vara dorm bine-mersi
Alina Plugaru – Vara nu port nimic
Oana Roman – Vara nu porc
Fuego – Vara părintească nu se vinde
Dan Voiculescu – Vara nu torn
Emil Boc – Vara nu cresc
Oana Zăvoranu – Vara mori, Pepe!
Tudor Chirilă – Vara țin o bere-n mână (și o beau)
Elena Băsescu – Vara nu gândesc
Dinu Patriciu – Vara nu plătesc salarii
Markó Béla - Vara nem tudom
Fuego - Vara n-am pom
____

Micuța Emily se plînge mamei:
- Mă doare stomacuu...
- E gol, Emily, d-aia te doare. Mai bagă și tu ceva-n el!
Vine tatăl. Soția:
- Îți pun să mănînci?
- Nu, lasă-mă puțin, mă cam doare capul...
Emily:
- E gol, tati, d-aia te doare. Mai bagă și tu ceva-n el!
____

Un pusti de 5 ani catre tatal lui:
- Tata sa stii ca m-am decis: vreau sa lucrez la Polul Nord. Dar pana atunci trebuie sa ma antrenezi.
- Bine puiule, dar cum ar trebui eu sa te antrenez?
- Cumparandu-mi o inghetata in fiecare zi.
____

- Cum te numesti, domnule?
- Petru Potopeanu
- Si ce lucrezi?
- Prepar pesti pentru pulverizat.
- Bine, dar ce operatii faci?...
- Pun pestele pe placi, potrivesc placile pe plite, pregatesc patru putini pentru pestele prajit, pulverizez pasta produsa, pun pe pungi.
- Dar de ce vorbesti numai cu “P”?
- Poftim?
- De ce vorbesti numai cu “P”?
- Pai, pot pronunta pe P perfect perceptibil.
- Ei, asta e acum! Pun ramasag ca la intrebarile mele vei gresi.
- Primesc.
- Pe cat?
- Pun prinsoare pe patru poli!
- S-a facut. Spune-mi ce-ti place sa mananci?
- Peste, pastravi, plachie, potarnichi, prepar piftie piperata, parjoale, pastrama, papricas, papanas, porumbei, pui pane.
- Si ce vin bei?
- Pinot, pelin, porto.
- Si ce desert?
- Placinte, prajituri, pepene, prune, pere, portocale, piersici.
- Dar inghetata obisnuiesti?
- Putin profiterol, parfait.
- Spune-mi cum iti petreci timpul liber?
- Primavara prefer plimbarile pe potecile padurilor, prin parcuri.
- Dar vara?
- Pescuiesc.
- Si iarna?
- Patinez.
- Te pomenesti ca poti sa-mi spui o poezie cu litera “P”?
- Pot.
- Asta nu o mai cred. Spune-o!
- POEZIA POETULUI PETRU POTOPEANU:
Prin pustiuri, peste pietre,
Pasari, palcuri pribegesc,
Parasindu-si puii proprii
Pe pamantul parintesc.
Prima pasare, pilotul,
Plescaia puternic pliscul,
Patina privind pamantul,
Pajistea, padurea, pliscul.
- Bine! Spune-mi textual ce i-ai spus nevestei cand ai plecat?
- Paraschivo, papusico, pentru pranz prepara putin patrunjel pe potarnichi. Pa!
- Vad ca am pierdut.
- Pardon, platesti patru poli pentru pierderea pariului.
- Platesc.
- Pune paralele pe portofel.
- Inca o intrebare.
- Poftim?
Ce adresa ai matale?
- Prelungirea Popa Petre 4, parter, plecand prin Pingari, peste pod.
____

Reclama:
Zburati cu avioanele companiei noastre! Grabiti-va! Au mai ramas doar cateva!!!
____

Imi amintesc cum m-am dezbracat prima data in fata unei femei... Ea a strigat, iar eu am fost aruncat afara din autobuz!
____

Tineri căsătoriţi. Ea:
- Dragă, tu nu te gândeşti toată ziua decât la amor; nu am putea să discutăm puţin şi despre artă, despre literatură?
- Bine... l-ai citit pe Balzac?
- Nu.
- OK, atunci hai în pat!
____

Mama: Unde te duci asa, in pielea goala ?
Fiica: La baie, am nevoie de o noua poza pentru profiliul meu de facebook...
____

Trei femei casatorite cu sportivi povestesc mariajele lor:
- Sunt casatorita cu un fotbalist , spune prima . In fiecare noapte avem cate un meci, doua reprize a cate 45 de minute, apoi de multe ori urmeaza prelungiri...
- Eu sunt casatorita cu un hocheist, spune a doua. In fiecare noapte 4 reprize a cate 20 de minute...
- Eee, eu sunt casatorita cu alergator, se lauda a treia! Avem chiar si un record de 10 minute.
____

Un bărbat merge la psihiatru:
- Doctore, soţia mea e infidelă. În fiecare seară, merge la barul pescarilor şi agaţă bărbaţi. Chiar mai rău, se culcă cu oricine o întreabă! Înnebunesc! Ce crezi că ar trebui să fac?
Doctorul răspunde:
- Relaxează-te, respiră adânc şi încearcă să te calmezi. Acum spune-mi, unde mai precis e barul acesta?
____

Matrimoniale:
Tanara printesa, romantica, doreste sa cunoasca un print tanar si frumos, care sa-i deschida viitorul luminos, sa-i umple viata cu bucurii si s-o duca departe... pe o insula insorita. Fara sex a*al!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...