joi, 5 iulie 2012

Zambim si azi - 5 Iulie 2012

Vreti barbatul sau femeia visurilor dvs?
Atunci, mergeti inapoi la culcare..
____

Stire: Chuck Norris a murit.
Acum este bine.
____

Fetele care spun "multi baieti umbla dupa mine" ar trebui sa stie ca lucrurile ieftine atrag multi clienti.
____

Logica caniculei:
Logica neamtului: Daca astazi e canicula si maine va fi aceeasi canicula, trebuie sa investim intr-un aparat de aer conditionat care sa ne permita sa muncim mai eficient.
Logica grecului: Daca astazi e canicula si maine va fi tot canicula trebuie sa mergem in vizita la careva care are acasa aer conditionat si sa stam macar o saptamana la ei.
Logica francezului: Daca astazi e canicula si maine e aceeasi canicula, inseamna ca de fapt astazi este maine???
Logica SUA: Daca astazi e canicula si maine e canicula, ne vedem nevoiti sa intervenim cu armata si s-o starpim.
Logica chinezului: Daca azi e canicula si maine va fi tot canicula, am face bine s-o exportam!
Logica romanului: Te fac o bere? Cica azi si maine o sa fie canicula.
____

20 de secunde din mintea unei femei:
"Nu-mi plac pantofii ăştia!... Trebuie să merg la coafor... De ce nu mă sună idiotul ăla?... Unde-mi sunt cheile? Ia uite la fufa asta!... Vai... ce bărbat drăguţ,...Am uitat ce aveam de făcut,... Ce drăguţ e brunetul ăsta!..."
Şi voi ziceţi că femeile nu gândesc?!
____

Cand ne-am casatorit, am stabilit impreuna cu sotia sa ne gravam pe interiorul verighetelor cate un mesaj simbolic, unul celuilalt. Trebuia sa fie o surpriza si niciunul dintre noi sa nu divulge mesajul pe care urma sa-l scriem...
Eu, indragostit pana peste cap, am gravat frumos pe inelul sotiei: 'Pentru iubirea mea eterna...'
Sotia, mai pragmatica, mi-a scris: 'Pune-o la loc !!!'
____

Perle:
"Luceafarul e cea mai lunga poezie romaneasca si din lume, desi nu s-a hotarat exact cate strofe are."
"Ce poate fi mai frumos ca o floare albastra? Asa i-a venit poetului ideea sa scrie despre iubirea lui cu o floare care nu creste pe toate drumurile."
"Iubirea-i ca focul, pâna nu-i pui un bat, nu arde. Iubirea vine din pamânt si se întoarce tot acolo."
"Cartea mea de suflet este Constitutia."
"Rog sa fiu angajata, promit, o sa ma starui sa lucrez bine, sunt disponibila pentru orice perioada de timp si pentru orice ipostaza."
"PE LANGA PLOPII FARA SOTI " .....
"In aceasta poezie este vorba despre poetul Mihai Eminescu care intr-o seara a vazuto pe iubita sa intr-un parc cu niste golani . El a salutato iar ea s-a facut ca nu-l vede ."
____

Din perlele candidatilor la examenele de admitere la Liceu din vremea lui Ceasca:
"La Calugareni dacii i-au infrant pe turci".
"La Zmardan s-au batut 1 mie de muncitori romani cu 10 mii de tarani turci. Pentru ca romani aveau constiinta de clasa, au iesit invingatori"
"Mitrea Cocor era un taran rasculat din nascare dar nu stia cum sa se rascoale. Ca sa se rascoale a plecat mai intai la rusi unde a invatat daravelele rasculatilor, apoi s-a intors inapoi in Romania si s-a rasculat impotriva mosierilor, si le-a luat pamantul pe care l-a dat apoi la intovarasire si la CAP".
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...