vineri, 13 iulie 2012

Zambim si azi - 13 Iulie 2012

Doi avocaţi intră într-un bar şi comandă nişte băuturi. Apoi îşi scot câte un sandvich din servietă şi încep să mănânce...
Barmanul îi vede şi îi atenţionează, pe fiecare:
- Vă rog să mă scuzaţi, dar în bar nu e permis să vă consumaţi propriul sandvich!
Cei doi s-au uitat unul la celălalt, au dat din umeri, au făcut schimb de sandvichuri şi au continuat să mănânce.
____

- TOATE raspunsurile dumneavoastra trebuie sa fie ORALE. Bine? La ce scoala ati fost?
MARTORUL:
- ORALE.
____

AVOCATUL:
- Erati de fata cand v-a fotografiat?
MARTORUL:
- Glumiti?
____

El (24 ani): Ia zi, frumoaso, iesim si noi la o cafea?
Ea (16 ani): Nu! Esti prea in varsta pentru mine
El: Varsta e doar un numar...
Ea: Si celula e doar o camera...
____

"Vara trecuta am fost in vacanta cu sotia in Vegas. Ultima seara ne-am petrecut-o band un cocktail la barul hotelului cand am observat ca un om de afaceri ce parea destul de instarit se uita fix la sotia mea. La inceput n-am acordat mare importanta faptului, dar la un moment dat cand sotia mea s-a dus la toaleta, tipul s-a ridicat si a venit direct la masa mea:
- Scuzati-ma ca sunt asa de nepoliticos dar nu-mi pot lua ochii de la sotia dumneavoastra! Spuneti-mi, ati vazut filmul "Propunere indecenta"?
- Aaa.... daaa, m-am balbait, incercand sa-mi ascund incantarea. De ce, vreti sa-mi faceti aceeasi propunere ca sa petreceti o noapte cu sotia mea?
- Nici gand!, rase el. Dar vroiam sa va spun ca arata exact ca Robert Redford!"
____

Purtatorul de cuvant al Guvernului a anunţat astăzi hotârarea cabinetului de a schimba stema. Noua stemă , înfăţişând un PREZERVATIV , este considerată ca fiind mult mai reprezentativă pentru situaţia şi performanţa politică actuală. Prezervativul va simboliza inflaţia, oprirea producţiei, distrugerea generaţiilor viitoare, protejarea unor capete tari şi mânjite. De asemenea, el va da populaţiei un sentiment de protecţie, în timp ce aceasta va fi in continuare... regulată !!!
____

Piranda se duce impreuna cu barbatu-sau la doctor, intra in cabinet si spune:
- Domn' doctor, nu stiu ce sa mai fac cu barbatu-meu asta ca nu ma mai satisface!
Doctorul socat, il ia pe asta de-o parte:
- Domne, este adevarat ca nu va mai satisfaceti femeia in pat?
- Nu, dom'doctor, ca am 25 cm! Nu se pune problema!
Intorsi in cabinet, doctorul zice:
- Doamna, nu inteleg care este problema! Sotul dumitale mi-a spus ca are 25 cm!
La care piranda:
- Pai, dom' doctor, 10 cm burta mea si 10 cm burta lui, dumneata cu 5 cm te-ai mai satisface??
____

Atunci cand bei, important e sa nu le amesteci. In special sotia cu cealalta.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...