marți, 24 iulie 2012

Zambim si azi - 24 Iulie 2012

- Alo! Alo! casa d-lui Cuc?
- Da! Dl.Cuc la telefon... bună ziua...
- Bună ziua...
- Cu cine doriţi?
- Cu soţia Dv., doamna Cucoaie…
____

Doi motociclisti, in noapte, vad farurile unui tir. Unul ii spune celuilalt:
- Uite, ba, inca doi ca noi, hai sa trecem printre ei!
____

Cică un om se duce la un pet-shop, să-şi ia un papagal.
- Uite, îl vreau pă ăla roşu, cât face?
- 5000 de euro, zice vânzătorul.
- Hai domne, ce morţii lui, e doar un papagal. Cum să coste atât de mult?
- Domnu, costă mult, dar ăsta nu e un papagal ca oricare altul. Ăsta ştie să fluiere toate operele.
- Prea scump, nu-l iau. Dar ăla verde de colo? Cât e?
- 7000 euro.
- Prea de tot! Dar ăsta ce ştie să facă?
- Ăsta ştie să fluiere toate operele şi toate operetele.
- Domne dar numai papagali de ăştia aveţi? Uite, pricăjitul ăla galben de acolo, ăla, cât e?
- 10000 de euro!
- Hai las-o-n sărăcie de treabă. Dar ăsta ce ştie să facă?
- Nici noi nu ştim, dar ăilalţi doi papagali îi spun Justin Bieber.
____

Perle Bac 2012 - Franta :
La Praga, primavara anului 1968 a inceput in plina iarna.
Ceea ce face puterea Statelor Unite, este mai ales tehnologia sa de avangarda care vine din China.
La cercul polar, iarna dureaza noua luni si vara la fel.
In societatea noastra primul motiv al alcoolismului este bautura.
Daca doua drepte paralele se intersecteaza intr-un triunghi, se obtine un dreptunghi.
Hitler a creat o noua rasa care ar fi cea mai superioara: rasa aeriana.
Mortalitatea copiilor era foarte ridicata, exceptandu-i doar pe batrani.
Legea probabilitatilor se numeste astfel, deoarece nu e sigur ca exista.
Vietnamul este capitala Libanului.
Cand a fost arsa Ioana d'Arc, oamenii au simtit un miros de sfintenie.
____

"Am 38 de ani si o iubita de 18. Avand in vedere ca avem o relatie de ceva vreme, am considerat ca a sosit timpul sa aduc in discutie problema virginitatii:
- O sa ma doara? Crezi ca e momentul potrivit?
- Nu-ti fa griji. Totul o sa fie in regula... si eu aveam aceleasi probleme cand a sosit momentul dizvirginarii...
- Da, dar pe atunci tu nu aveai 38 de ani..."
____

Un om disperat merge la doctor:
- Domnule doctor, eu noaptea dorm foarte bine, dar ziua, cum ies din casă nu mai pot respira şi mă sufoc! Sunt disperat! Nu ştiu ce să mai fac!
În timp ce omul vorbea, doctorul îl pipăia la gât şi îl întreabă:
- Dar acum, cum te simţi?
- Mult mai bine! În sfârşit respir şi eu ca lumea! Dar ce mi-ai făcut, domnule doctor?
- Ţi-am desfăcut un nasture că te strângea gulerul de la cămaşă.
____

- Astazi e ziua mea, hai sa te cinstesc cu un pahar de sampanie, imi zice un prieten.
- Nu, multumesc, ii spun, sampania imi aduce aminte de un eveniment nefericit din viata mea, de aceea de atunci n-am mai pus gura pe ea...
- Imi pare rau... Dar despre ce eveniment e vorba?
- Despre nunta mea.
____

- Mă iubești?
- O, cum să nu! Îți simt lipsa și când ești lângă mine, iubitule!
____

Femeilor le este mai usor: faci un pic de isterie si gata, ai tot ce-ti trebuie !
Barbatilor le este mult mai greu: ai facut un pic de scandal si gata, n-ai ce manca !
____

Intr-o discoteca un tanar invita o domnisoara la dans. Danseaza, danseaza, la un moment dat tipa il intreaba:
-Folosesti blend-a-med ?
-Da. De ce... am dintii albi ?
-Nu, ouale iti sunt tari!
____

Interesant cum, la Olimpiada, negrii castiga la alergari, iar albii la tir !
____

Cum gasesti un negru pe intuneric?
Spune o gluma!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...