sâmbătă, 7 iulie 2012

Zambim si azi - 7 Iulie 2012

Alte perle de la BAC 2012:
- Calitatea vieții se masoară în cantitatea banilor.
- Vasile Blaga are talent poetic la vorbe.
- Calitativ vorbind trebuie să fi calificat.
- Lucian Blaga ar vrea o inspecțtie umană asupra controlului calității umane.
- Omul, cum zice Blaga, are calități pe care trebuie să le folosească mai bine dar cu rost în același timp.
- Folosirea calității în scopuri cu rost este de ajuns cum zice Blaga.
- Lucian Blaga ar vrea o inspecție umană asupra controlului calității umane.
- Eminescu era ungur. Îl chema Eminovici.
- Cătălin și Cătălina au nume asemănătoare să arate lipeala dintre ei.
- Într-un final Eminescu se sictirește de Cătălina.
- Lumina luceafărului se prăbușea deoarece nu își găsea iubirea.
- Cătălin a cucerit-o pe Cătălina deoarece aveau același nume.
- Cătălin se combină cu Cătălina contrar așteptărilor.
- Cătălina juca la 2 capete.
- Scrisoarea a 3-a este foarte frumoasă.
- Eminescu a trimis scrisori cu poezii în ele.
- Eminescu le punea număr la scrisori să nu le uite ordinea.
- Varianta scurtă a scrisorii este: Tu ești Mircea? NU!
- Mircea cel bătrân a venit la Baiazid să îi aducă o coroană de spini dacă nu se închina.
____

Un pui de tigan vine acasa dupa prima lui zi de scoala:
-Mamico, azi la scoala am facut literele si eu am fost cel mai bun. De ce mamico, pentru ca sunt tigan?
-Nu puiul mamii, pentru ca esti inteligent.
A doua zi dupa scoala:
-Mamico, azi am facut adunari si eu am fost cel mai bun. De ce mamico, pentru ca sunt tigan?
-Nu puiul mamii, pentru ca esti inteligent ….
A treia zi dupa scoala:
-Mamico azi am avut educatie fizica si eu sunt singurul baiat din clasa care am par pe piept. De ce mamico, pentru ca sunt tigan?
-Nu puiul mamii, pentru ca ai 24 de ani!
____

Suna cineva la usa unui apartament. Un tip deschide si vede o doamna care intreaba :
- Dumneata ai salvat ieri un băiat pe lac de la inec?
- Da, eu ...
- Si sapca unde e ?
____

Vine soţul noaptea târziu acasă. Se dezbracă şi se aşază în pat lângă nevastă. Drăgăstos, începe s-o mângâie.
Soţia:
-Te rog, să o lăsăm pe altădată. Acum mă doare capul.
- Măi să fie! În seara aceasta, toate sunteţi bolnave?
____

"I-am spus iubitei mele:
- Dă-mi, te rog un ziar.
- Lasă ziarul, e demodat… uite, ia iPad-ul meu…
Hm... păianjenul n-o să ştie nicidată ce l-a lovit…"
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...