sâmbătă, 21 iulie 2012

Zambim si azi - 21 Iulie 2012

O babă merge la farmacie:
- Daţi-mi, vă rog, un Acid Acetilsalicilic.
- Vreţi o aspirină, nu?
- Asa-i, maică, că tot îi uit numele...
____

Un prieten îl întreabă pe altul:
- Câte femei avut?
- 25! răspunde mândru acesta.
La care, nevastă-sa, auzind discuția, îi zice:
- Omul te întreabă "CÂTE", nu "DE CÂTE ORI"!
____

Medicii nu recomanda ascultarea fanfarei in pozitie orizontala si inconjurat de rude!
____

- Am o veste buna si una rea, care o vrei prima?
- Pe cea buna.
- Mai ai de trait 72 de ore!
- CUUUM? Si daca asta-i aia buna, care e aia rea?!
- Te caut de doua zile sa iti spun asta!
____

Profesoara: De unde ai ceasul asta de aur, Bula?
Bula: L-am câştigat într-o cursă.
Profesoara: Câte persoane au participat ?
Bula: Trei, un poliţist, proprietarul ceasului şi cu mine!
____

Doi poliţişti (unul mai bătrân, celălalt mai tânăr) stăteau ascunşi cu radarul, când văd venind, tare, un X6.
- Bă, ce tare vine asta, zise ăla mai bătrân.
- Cu cât vine? întreabă ăla mai tânăr.
- Cam cu 200 de euro!
____

- Ma scuzati, zice chelnerul, dar masa asta e rezervata.
- Atunci ia-o de aici si adu-mi alta in locul ei !
____

Sotul si-a confundat sotia cu amanta. Sotiei i-a adus flori si ciocolata, iar amantei i-a dat salariul. Ambele sunt fericite!
____

Pentru a fi fericit in Romania trebuie sa furi bani, sa-ti deschizi o afacere, sa poti depasi toate obstacolele birocratice printr-o gramada de trucuri, sa te doara in fund de tot, sa ai legaturi, de dorit chiar si in lumea interlopa, sa fii capabil sa-ti elimini concurenta, si sa muncesti, sa muncesti si iar sa muncesti…
O alta optiune: sa-ti iei o lada cu bere si sa mergi la pescuit.
____

- Chelner, esti sigur ca friptura de iepure este proaspata ?
- O, domnule, cum sa nu fiu sigur, daca acum o ora inca mai miorlaia !
____

I: De ce il cheama pe Ion Ion Tiriac asa?
R: Poate n-ai inteles din prima cum il cheama...
____

Evolutia economiei:
2007: daca lucrurile continua asa, litrul de benzina va costa 1 euro
2012: daca lucrurile continua asa, 1 euro va costa cat 1 litru de benzina
____

Ce romantic era in Evul Mediu: Centura de castitate, lacatul dragostei, pila sperantei...
____

"Pe la 15 ani parintii mei mi-au spus ca am fost adoptat. Si ca imi voi cunoaste noii parinti chiar in dupa amiaza aceea."
____

"Ii spuneam unui coleg mai devreme ca-mi fac griji in legatura cu fiul meu... l-am prins jucandu-se cu papusi Barbie...
- Sunt sigur ca o sa treaca peste asta dupa ce va mai creste, spuse el.
- Ma indoiesc, i-am raspuns... are deja 36 de ani."
____

Evul Mediu. Regele pleaca la razboi si ii pune sotiei centura de castitate. Pe drum sluga lui intreaba:
– Stapane, de ce i-ai pus centura? Este groaznic de urata si oricum n-o vrea nimeni.
Regele:
– Da, stiu. Dar asa o sa am o scuza cand ma voi intoarce... O sa-i spun ca am pierdut cheia...!
____

Dragi locuitori ai Romaniei,
Nu vreau sa par o usuratica dar va rog din inima sa ma folositi corect cand vreti voi.
Cu dragoste,  Gramatica
____

Din jurnalul lui Bula:
"Fostul meu coleg de banca a fost conceput in eprubeta, asa ca a ajuns inginer chimist.
Eu n-am avut norocu' asta, sunt doar un biet florar..."
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...