vineri, 20 iulie 2012

Zambim si azi - 20 Iulie 2012

Majoritatea nudistilor sunt oameni pe care nu ti-ai dori sa-i vezi dezbracati.
____

Ieri, in timpul şedinţei Parlamentului, in sala au intrat doi bandiţi.
Si-au cerut scuze pentru întârziere si s-au aşezat la locurile lor.
____

Se spune ca sexul si rasul prelugesc viata... Aveti destul timp sa radeti la pensie!
____

"Azi dimineata, in timp ce treceam cu nevasta-mea prin piata, ne intalnim cu un grup de tineri, care, vazandu-ne, incep sa strige dupa noi, razand a batjocura:
- Hei, gagiule, de unde ti-ai facut rost de cucoana asta, ca-i urata cu spume, frate!...
- Auzi, stii ceva? Ia mai du-te tu d*acului mai bine! am zbierat eu furios...
... Catre nevasta-mea."
____

- Aceasta este cea mai noua parasuta poloneza...
- Si ce are ea deosebit ?
- Se deschide atunci cand iei contact cu solul!
____

De ce francezilor le place brânza urât mirositoare?
Răspuns: Într-o cameră plină de francezi, nu mai poţi mirosi brânza
De ce au francezii mustaţă?
Răspuns: Să le aducă aminte de mamele lor
Care e diferenţa dintre o bunică italiancă şi un elefant?
R: 25 de kile şi rochia neagră...
De ce nu cresc italienii prea înalţi?
R: Când erau copii mama le spunea întotdeauna: "Când o să creşti mare, va trebui să lucrezi singur!"
____

Se intalnesc doua blonde. Zice una:
- Unde fugi asa, proasto?
- Ma urmareste un gand!
- Stai ca vin si eu dupa tine, sa te pazesc!
____

- De ce nu se mai gasesc cubulete de gheata in cartierul polonez ?
- Femeia care stia reteta a murit!
____

- Aproape ca imi e frica sa fac dragoste cu tine... e posibil sa ma doara...
- De ce, ti-e frica de un "cocosel" mare?
- Nu, dar ti-a luat sase minute pana ai reusit sa bagi paiul in gaura de la sucul ala!
____

"Am gasit un Iphone de dimineata in metrou. Am cautat prin agenda si am sunat la numarul salvat "Acasa".
- Buna ziua! Am gasit telefonul acesta in metrou de dimineata !
- E fantastic ! imi spune vocea de la celalalt capat al telefonului.
- Da, stiu, ii spun, am sunat sa imi spuneti si mie cum ii reglez camera foto..."
____

"Imi place sa ma uit la expresiile oamenilor cand trec pe langa ei cu viteza si ei se uita lung la mine prin ploaie din statia de autobuz !
Asta este motivul principal pentru care m-am facut sofer de autobuz !"
____

Un sofer de camion trebuia sa transporte 500 de pinguini la gradina zoologica de la oras. In vreme ce conducea linistit camionul pe un drum de tara, face o pana la motor si ramane acolo.
Dupa vreo 3 ore de asteptare, in sfarsit trece prin zona alt camion, sare soferul nostru, ii face semn sa opreasca si ii ofera 500 lei cu rugamintea sa duca pinguinii la Zoo in locul lui.
A doua zi, soferul nostru ajunge si el in oras si vede pe soferul celui de-al doilea camion trecand strada cu cei 500 de pinguini dupa el!
In momentul ala lasa camionul, se duce glont la celalalt si il ia la intrebari:
- Pai cum ne-a fost intelegerea? Ti-am dat 500 de lei sa duci pinguinii astia la Zoo!
Al doilea sofer zice:
- Pai i-am dus la Zoo. Dar cum ne-au mai ramas niste bani din aia 500, acum ii duc si la film!
____

I: De ce au politisti chipiu?
R: Toate WCurile au capac.
____

Cand Chuck Norris i-a tras una lui Bruce Lee l-a despartit in Bruce Willis si Jet Lee.
____

"L-am scos pe fiul meu astazi pentru prima data la o bere !
Am comandat Ursus, insa lui nu i-a placut si am baut eu si berea lui. A 2-a oara am incercat cu Carlsberg, insa nici asta nu i-a placut, asa ca am baut-o tot eu. Am continuat cu vodca, Bitter, iar pana am ajuns la J&B, eram atat de beat incat nici nu mai puteam sa il legan in carucior!"
____

Maxima
Daca vei gasi vreodata viermi in mancare, nu te feri, mananca-i! Oricum, intr-o buna zi, te vor manca ei pe tine...
____

Nu toata lumea uraste tiganii.
O serie de insecte, cum ar fi mustele, paduchii si plosnitele ii gasesc foarte atractivi.
____

"I-am facut baie fiicei mele aseara. S-a uitat la mine cu ochisorii aia albastri ai ei si plina de spuma de baie si mi-a zis :
- Tata, am 16 ani, pot sa imi fac baie si singura !"
____

"Am angajat o dansatoare exotica pentru ziua fiului meu !
Sotia mea nu a fost foarte incantata... dar e fiul meu, il iubesc si nu implineste in fiecare zi 4 ani !"
____

Bancuri despre Lada:
- Cum dublezi valoarea unei Lada? - Îi faci plinul.
- Ce este o Lada în vârful dealului? - O minune.
- Ce este un șofer de Lada care spune că a primit o amendă pentru viteză? - Un mincinos.
- Ce găsești în ultimele 16 pagini ale manualului utilizatorului unei Lada? - Mersul trenurilor.
- Care este diferenţa dintre un martor al lui Iehova și o Lada? - Primului poţi să-i închizi ușa.
- Cum i se spune unei Lada în timpul iernii? - Congelator.
- E un concurs la Căminul Cultural. Premiul întâi: o Lada. Premiul doi: două Lada.
____

Tineti minte, baieti :
O femeie/fata este neajutorata pana atunci cand i se usuca oja de pe unghii ! ! !
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...