sâmbătă, 28 iulie 2012

Zambim si azi - 28 Iulie 2012

Un pitic langa o doamna foarte inalta, in autobuz:
- Doamna, doamna, va dati jos?
- Da!
- Dar cu ce va dati, ca foarte bine miroase?!
____

Bula, insotit de alti doi derbedei, se afla in apartamentul unei nimfomane,incercand sa satisfaca apetitul sexual al gazdei; in pielea goala, cei trei se straduiesc cu spor. La un moment dat, sotul doamnei isi anunta sosirea, trantind usa de la parter. In panica, doi dintre amanti apuca sa se imbrace, strecurandu-se unul in baie, altul in bucatarie, numai Bula, gol pusca, se ascunde in sifonier. Cand sotul intra in casa, din baie iese un “mecanic” spunand:
- Doamna, robinetele sunt in ordine, le-am reparat. Imediat, alt “mecanic” iese din bucatarie, raportand:
- Doamna, aragazul dvs. e reparat!
Cand se minuna inca de ciudatenia tehnicenilor fara scule si salopeta, din sifonier isi face aparitia un handralau in pielea goala, care vazandu-se privit cu ochii cat cepele, exclama:
- Ce bah, n-ai mai vazut molie?
____

In concediu barbatii se impart in trei categorii: lei, lupi si boi.
Leii se odihnesc cu femeile lor.
Lupii gasesc femei acolo si se odihnesc cu ele.
Boii se odihnesc cu sotiile lor!
____

Pentru toti barbatii necasatoriti: atunci cand va veti casatori, amintiti-va ca voi o sa fiti cei care o sa spuneti ultimile cuvinte in casa : DA IUBITO, AI DREPTATE.
____

- De ce nu vezi avocati pe plaja?
- Deoarece pisicile incearca tot timpul sa ii acopere cu nisip...
____

Undeva in lume, la fiecare 10 secunde o femeie naste...
Cineva s-o gaseasca si sa o opreasca!
____

"In timp ce ma balabaneam inspre casa, noua mea prietena ma intreba:
- La naiba, Alan, cat de mult ai putut sa bei???
- Sper ca destul, am replicat... afurisitii aia de prieteni ai mei se asteapta sa le descriu cat de frumoasa esti!"
____

Pentru a păstra liniştea şi pacea în familie, aveţi nevoie de răbdare, dragoste, înţelegere şi de cel puţin două televizoare.
____

Adevărul există, doar minciuna trebuie inventată.
____

Pe oaie o cuprinse o foame de lup...
____

Cu toate că ştiu faptul că femeia e o simfonie, mulţi preferă manelele.
____

Un vanator vede un urs suit intr-un visin. Il intreaba:
- Ce faci acolo?
- Mananc cirese.
- Pai cum sa mananci cirese, tu nu vezi ca stai intr-un visin?
- Mi-am adus de-acasa!
____

- De cand m-am insurat, soacra-mea vine si de 3-4 ori pe luna pe capul nostru!- se plange Gigel catre Ionel, bunul sau prieten.
- Norocosule!!! La mine a venit o singura data de cand m-am insurat! - spuse mahnit Ionel.
- ?!? Pai, norocos esti tu, mai Ionele!!!
- Eh... norocos pe d*acu'! Pai, de atunci nici n-a mai plecat!!!
____

În viaţă exista doua lucruri extrem de dorite : bani şi sex. Cine are bani cumpără sex. Cine n-are bani vinde sex.
____

O blonda iesea de la sectia de votare. O intreaba o prietena:
- Ce faci, tu? Pe cine ai pus stampila?
- Pe presedintele comisiei. Era asa dragut!
____

Soţia către soţ:
– De ce nu mănânci? Ai spus că esti flămând ca un lup.
– Si unde ai văzut tu că lupii mănâncă morcovi?
____

M-a sunat soacra-mea aseara panicata:
- Cristi, nu stiu ce sa fac, a cazut curentul si din bucatarie vine un miros puternic de gaz.
- Calmeaza-te, aprinde o lumanare si intra in bucatarie, hai ca stau la telefon...
(Bancuri Fine Pentru Tine)
____

"Fiica-mea tocmai implineste azi 14 ani, insa e mofturoasa nevoie mare pentru ca a sunat-o prietenul dis-de-dimineata si i-a spus ca nu poate veni la petrecerea aniversara. Vrand s-o mai imbunez, ma duc la ea si-i spun, zambind:
- Buna dimineata, domnisoara!
- S-o crezi tu! imi raspunse.
- Ei, lasa, nu mai fi asa bosumflata... La multi ani!
- S-o crezi tu!
- Hai, hai, vino sa te imbratisez... Uite ce fata mare are tata!
- S-o crezi tu! - imi raspunse, si fugi in camera ei."
____

- Vecine!
- N-am!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...