miercuri, 1 ianuarie 2014

Doza de zambete - 1 Ianuarie 2014

Un tip in autobuz, se gandea: "Sefu - nesimtit, colegii - de tot r*hatul, prietenii - niste ratati, nevasta - o usuratica". In spatele lui, cu un carnetel, ingerul pazitor isi noteaza si se gandeste:
"Ce dorinte ciudate. In fiecare zi la fel, dar ce pot face eu? Dorinta-i dorinta!"
____

- Alooo… iubito, în ce ești acum îmbrăcată?
- Doar într-o pereche de chiloței roz.
- Wow… vreau mai multe detalii…
- 80% bumbac, 20% poliester.
____

Un copil plânge în faţa casei. Un poliţist se apropie şi-l întreabă:
- Ce faci băieţel aici, de ce plângi?
- Tata o bate în casă pe mama!
- Poftim?! Cum îl cheamă pe taică-tu?
- Nu ştiu... şi nici mama nu vrea să spună, că de-aia ia bătaie..
____

- Jucam golf. Ma balansez, lovesc si ratez mingea, o brazda mare de iarba luandu-si zborul. Trec crosa in mana cealalta, lovesc si iar ratez. O alta brazda isi ia zborul. Cand ma pregateam sa lovesc a treia oara, vad cum doua furnici se urca pe mingea mea de golf. Probabil ca dedusesera ca acela era cel mai sigur loc in care sa se adaposteasca!
____

- N-aveam ce face şi am scris în faţa blocului "m-am culcat cu nevastă-ta!" Toţi barbatii din bloc se agită acum.
____

La vama, politistul si cainele de la brigada anti-drog.
- Cainele meu spune ca ati consumat ceva droguri...va supunem la un test.
- Cine, eu? Dumneavoastra vorbiti cu cainele si EU am consumat droguri?!
____

Trei baieti in curtea scolii se laudau cat de rapizi sunt tatii lor.
Primul spune:
- Tatal meu este foarte rapid! E parlamentar! Cand mergem pe strada cu Mercedesul nostru, depasim toate masinile, toate autobuzele, totdeauna suntem primii, nu ne intrece nimeni!
Al doilea spune:
- Ei, asta nu-i nimic! Tatal meu este si mai rapid: E om de afaceri si pasionat de vanatoare. Cand mergem la vanatoare, tata trage un glont si alearga repede si prinde vanatul in secunda in care este lovit de glont, asa incat nu cautam dupa el prin iarba!
Al treilea baiat zice:
- Asta numiti voi rapid?! Tatal meu termina serviciul la 16: 00 si ajunge acasa la 15: 45!
- Dar ce este tatal tau? intreaba uimiti ceilalti doi baieti.
- Functionar public.
____

Un bărbat bine educat nu ar privi niciodată picioarele unei femei îmbrăcate cu fustă mini. Ar întreprinde ceva pentru a o determina să se aplece.
____

Toti suntem precum scoicile, nu traim in mare, dar scoatem sute de perle.
____

- Iubita mi-a spus ca ma da afara pentru ca am numai fotbal in cap. Am intrebat-o sincer:
"Imprumut sau transfer definitiv?"
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...