sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Doza de zambete - 18 Ianuarie 2014

- Domnule, domnule, stati, nu plecati, striga farmacistul, ajungindu-l din urma pe clientul care tocmai intentiona sa demareze.
- Ce s-a intimplat? intreaba acesta, scotind capul pe geamul masinii.
- Am facut o mare greseala. In loc de aspirina, v-am dat cianura.
- Aoleu! Era s-o patesc.
- Dv. ca dv., dar ce pateam eu de la patron: cianura e de 50 de ori mai scumpa!
____

Vorbeau doua blonde:
- Fata, iti vine sa crezi? E o mare nedreptate! Eu, cu poseta rosie, rochie rosie, pantofi rosii, decapotabila rosie si trebuie sa trec la semafor pe culoarea VERDE?
____

- M-am trezit putin panicat...batea cineva cu putere la usa. Am crezut ca iar e administratorul si-mi spune sa platesc intretinerea ca am restanta de 8 luni. M-am linistit cand am vazut ca nu era el... era executorul judecatoresc.
____

- Care e asemănarea dintre o blondă și un balon?
- Amândouă au aer în cap.
____

Am crezut că mai am 707 ron în cont când am fost la bancomat. Când colo era "LOL" și eu țineam extrasul de cont invers. (BFPT)
____

Moare Băselu şi ajunge în Rai. Verdeaţă, linişte, căprioarele bot în bot cu leii, fluturaşii zburau peste câmpuri imense de flori.
Peste gard, Iadul. Muzică, clinchete de pahare, râsete de fete, stroboscoape...
Băselu face cerere să fie mutat.
- Cum vrei, dar înapoi nu mai vii...
Alege Iadul. Bate la poartă, deschide un michiduţă, îl înşfacă şi zdup în cazanul cu smoală...
- Stai frate, că de peste gard se bănuia altceva aici...
- Nu-i nimic, suntem în campanie electorală...
____

- Dragul meu, crezi că pentru aniversarea noastră, un litru de vodcă ajunge?
- Mie da.
____

- Dragul meu, mă iubeşti?
- Da.
- Cât mă iubeşti?
- Oricât ar părea de ciudat.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...