sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Doza de zambete - 11 Ianuarie 2014

- Azi dimineață când m-am dus la sală am observat că au adus un aparat nou. L-am folosit vreo o oră, după care mi s-a făcut rău.
E tare oricum. Are chips-uri, sucuri, batoane de ciocolată, tot ce vrei...
____

- Pari cam obosit Costele, care-i treaba ?
- Cum să nu fiu. S-a luat unul de soră-mea, tocmai din satul vecin. Şi m-am dus să-l bat.
- Păi cred şi eu că eşti obosit. 7 km dus, 7 km întors ...Şi pe jos ...
- Nuuu, că înapoi am venit cu Salvarea .
____

Paradoxul horoscopului:
Spui ca nu crezi in el, dar tot il citesti ca sa vezi daca zice de bine.
____

Domnul profesor facea prezenta la clasa a VI-a la ora de sport.
- Georgescu...
- Are piciorul rupt... se auzi o voce dintre elevi.
- Ionescu...
- E racit... se auzi alta voce.
- Popescu...
- Are scutire pentru educatie fizica...
La care sari de colo si Mercedesa:
- Da‘ ce tot atatea scutiri la romanii astia, dom‘ profesor? Asta-i descremenare! Adica ei nu pot sa vie la ora, ca cica-s bolnavi... da‘ io, ca-s si gravida, vai de capu‘ meu, pot sa viu?!
____

- Fetita mea, hai sa le aratam tuturor cum stim noi toate lunile anului. Hai. Ia...?
- Nuarie!
- Feb...?
- Ruarie!
- Hai, acum singurica!
- Rtie, Rilie, Ai, Nie, Lie, Gust, Mbrie, Mbrie, Mbrie, Mbrie
____

Nepotul îsi întreaba bunicul:
- Moşule, ce ţi-ai dori mai mult? O gagică bună sau o bomboană cu lapte?
La care bunicul:
- Mai puştane, tu ştii că nu mai am dinţi în gură…
____

- Adrian Nastase a intrat la puscarie. Nu intereseaza pe nimeni. Andreea Marin s-a maritat. Nu intereseaza pe nimeni. Bianca Dragusanu divorteaza. Toata presa e in alerta! Oriunde te uiti la tv o vezi, orice revista cumperi o vezi, orice discutie ai cu prietenii apare si ea. Singura cale sa se termine propaganda asta este sa apara un eveniment monden mai captivant cum ar fi... sa tina Oana Roman post negru o zi.
____

Ce opere ar fi scris autorii romani daca ar fi trait in era Slav-Dragusanu:
Mihai Eminescu - Scandaloase pasarele
Ion Creanga - Amintiri din tabloide
Liviu Rebreanu - Padurea divortatilor
Marin Preda - Paparazzi
Lucian Blaga - Eu nu barfesc corola de minuni a lumii
Ioan Slavici - Stoarfa cu noroc
Camil Petrescu - Ultima noapte de desfrau, prima noapte de divort
Mircea Eliade - La pitipoance
George Calinescu - Enigma Biancai
I.L.Caragiale - O panarama pierduta
Camil Petrescu - Patul lui Cristea
____

Vesti teribile de la Meteo: Victor Slav i-a spus Biancai Dragusanu ca e cod galben de divort.
____

Victor Slav a declarat ca nu-l afecteaza deloc faptul ca divorteaza de Bianca. El a declarat:
"Mi-am cumparat o papusa gonflabila. Nu simt nicio diferenta!"
____

Poşta Română a majorat tarifele. De aia cred că şi divorţează Victor Slav de ea.
via kmkz.ro
____

In curand pe marele ecrane: B(ianca)D(raguseanu) la munte si la mare...
____

Știre pe ProTv, referitoare la o bătaie în bar: „Atac barbar". Mda, stăm prost cu atacurile civilizate, numai de-astea barbare avem parte.
____

Români, nu va descurajati! Inca ma avem un drept in tara asta, pe care nimeni nu ni-l poate lua!...
Dreptul la tacere.
____

S-a inventat masinaria cu care te poti intoarce in timp: acceleratul de Vaslui!
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...