luni, 6 ianuarie 2014

Doza de zambete - 6 Ianuarie 2014

Statisticile arată că cei mai mulți studenți sunt vărsători. Noaptea pe la 2.
____

Daca viata-i cruda, hai s-o facem la gratar.
____

Londonezii sadea sunt împotriva emigranților români fiindcă se tem că orașul va arăta ca locurile lor de baștină din India și Pakistan.
____

- Nu pot sa spun ca astept cu nerabdare interviul de maine pentru job...
N-am nici o calificare si niciodata nu gandesc inainte de a spune ceva.
In plus, candidatul va fi probabil si el la fel de nervos.
____

Niste reporteri de televiziune au fost trimisi la un targ de carte sa intrebe oamenii de ce au venit la acest targ. Ajung si la Bula:
- De ce ati venit la acest targ de carte?
- Sincer sa va spun, s-a scumpit hartia igienica...
____

O blonda la un salon auto vede un Audi ultimul model si se aseaza pe scaun si mirata zice:
- Vai de mine, cum conduc masina asta cand ea are trei pedale si eu am doua picioare?
____

La o rascruce de drumuri sa intalnesc un cocos, un caine si un cal.
Era o zi caniculara, asa ca se adopostira toti trei la umbra unui nuc si incepura sa spuna fiecare istoria vietii lui.
Cocosul incepe a povesti:
- Stapanul meu era un mare zgarcit, nu ne dadea boabe, gainile din curte erau mai batrane ca mine, a cumparat un cocos mai tanar ca mine, cred ca avea planuri de ciorba cu mine... asa ca am sarit gardul si am plecat in lumea larga.
Cainele cu ochii-n lacrimi:
- Bre, eu de mic am fost legat pe lant fie ploaie, frig, vant, zapada. Mancare putina, catele ioc. Am rupt lantul, am sarit gardul si dus am fost.
Calul:
- Dragii mei, eu eram singurul armasar in tot judetul, inseminam 3 iepe zilnic, aveam grajd cu termopane, eram tesalat dimineata, la pranz si seara, boabele si fanul veneau din Germania, plus alte facilitati.
Cainele si cocosul intrebara:
- Pai, si ce pana noastra plecasi bre de acolo?
Calul:
- Apoi eu mi-s cam curios din fire. Zilele trecute vorbea stapanul meu cu vecinul si eu am tras cu urechea. Zicea vecinul catre stapanul meu: "Ioane, daca in doua saptamani nu ploua, atunci la iarna o sa mananci p...a calului... D'aia am fugit de acasa, dragii mei...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...