vineri, 31 ianuarie 2014

Doza de zambete - 31 Ianuarie 2014

Un elev de clasa I se întoarce în prima zi de la școală. Trecând alături de grădiniță, văzu în curte niște copii care se jucau în nisip. Apropiindu-se de ei, oftă și spuse:
- Aș fi încântat să mă alătur vouă, dar educația și vârsta nu-mi permit …
____

Frumusete = puterea cu care o femeie farmeca un iubit si infricoseaza un sot.
____

- Da, as putea sa incerc sa nu mai fiu atat de egoist, doar ca nu stiu cu ce m-as alege din treaba asta...?!
____

- Eu nu sunt ca toate piţipoancele , care aşteaptă vre-un cavaler cu BMW alb ....
La mine nu contează culoarea ....
____

Cum slabesc blondele?
- Beau ”Pur” c-au auzit la reclama ca elimina toate grasimile.
____

- Cum se otraveste o femeie?
- Isi musca limba!
____

Teoretic, cei mai buni tătici la înfășat copilul ar trebui să fie șaormarii.
____

Este foarte periculos sa întâlnesti o femeie care te întelege perfect. De obicei aceasta se termina cu o casatorie!
____

La usa unui birou salvamont, stau doi parinti si plang:
- Ieri copilul nostru a plecat in munti si nu s-a mai intors!
- Asteptati putin. Cum se numeste copilul?
- George Moldoveanu!
- Google, la mine! Se apropie un St. Bernard imens.
- George Moldoveanu, ai inteles? Cauta!
Peste ceva timp, se intoarce cainele si spune:
- La solicitarea voastra nu am gasit nimic in munti, dar in vale am gasit 2940 de copii cu numele de George si 3249 de Moldoveanu. Sa trec pe cautare avansata?
____

- Femeile is ca salata: sunt bune numai proaspete...
____

- Ce frumos pinguin aveţi... Totuşi, n-am mai auzit de aşa animal de companie...
- De când ne-am debranşat, e singurul animal care rezistă...
____

- N-am deszăpezit mașina. Aștept să-mi spună Libertatea "Cum să dai zăpada în funcție de zodie".
____

- Stiati ca la caini nu se mai zice "MARS" ci "vine BASESCU" ?!?
____

Bilant tragic: In ciuda frigului din ultimile zile, nici macar un politician nu a degerat !
____

Victor Ponta a anuntat ca sambata si duminica scolile vor fi inchise.
____

A ajuns de rasul ciorditorilor: Un hot a buzunarit un om de zapada.
____

Vasluienii se distreaza : au facut primul om de zapada beat, si in patru labe.
____

Jucătorii de la Rapid şi-au revenit financiar: "Am făcut bani frumoşi cu lopata, 50 lei maşina!"
____

Operatorii de cablu si digital TV in pragul saraciei: CNA a decis inchiderea Taraf TV!
____

CFR Călători face un apel disperat către ceilalți operatori feroviari internaționali: ”Avem nevoie urgentă de trenuri în România. După nici o săptămână de viscol, am anulat toate trenurile din dotare și nu mai avem ce anula."
via KMKZ.ro
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...