marți, 14 ianuarie 2014

Doza de zambete - 14 Ianuarie 2014

- Fiind foarte gelos, am decis sa-mi omor prietena cu o Dacie. Asta a fost ideea mea de a o tine sub papuc.
____

- Ce caine e asta?
- Caine politist.
- Nu pare...
- Nici nu trebuie, lucreaza sub acoperire.
____

Înmormântarea bulibaşei. Cortegiul funerar intră pe poarta cimitirului. Afară se întunecă a ploaie. Cortegiul se îndreaptă spre capelă, când cad primii stropi. Ţiganii, cu coşciugul de torţi, grăbesc pasul. Ploaia se înteţeşte, ţiganii încep să alerge spre capelă. Când ploaia cădea cu găleata, ţiganii, cu coşciugul de torţi fugeau de le scăpărau picioarele. O babă care îngrijea un mormânt, vede alaiul şi-şi face cruce cu ambele mâini .....
- Şi pe ăsta l-aţi furat maică ????
____

O doamna trece pe langa un pescar de pe malul apei si spune:
- Si?... musca pestele?
- Nu, doamna; puteti sa-l mangaiati fara frica…
____

Dragoste este atunci când o fată îşi pune toate parolele cu numele iubitului.
Dragoste mare este atunci când toate parolele sunt diferite.
____

Un bancher evreu își însoară băiatul.
- Simon, fiule, mâine zburăm la Tel Aviv pentru nunta ta. Îmi dau brusc seama că nu ți-am spus multe lucruri despre viață. De mâine vei fi împreună cu soția ta, trebuie să știi unele lucruri.
Uite, spre exemplu, cunoști degetele de la mână?
- Sigur tată, degetul mare, arătător, mijlociu, etc...
- Nu, fiule, stai să-ți explic: există degetul călătoriei, al direcției, al plăcerii, al căsătoriei și al distincției.
- Ah, nu știam asta, tată.
- Degetul călătoriei este degetul mare, care îți permite să faci autostopul;
- Degetul direcției – indexul, îl întinzi ca să indici un anumit lucru;
- Degetul căsătoriei – inelarul, pe care pui verigheta, iar degetul distincției, cel mic, pe care-l ridici când bei cafea.
- Am înțeles tată, dar ai uitat degetul plăcerii.
- Ah Simon, l-am lăsat pe cel mai bun la sfârșit… degetul plăcerii este degetul mijlociu, cel mai lung și mai frumos… pentru plăcere, fiule… îl umezești cu limba… și numeri bancnotele...
Cei care s-au gândit la altceva, sa le fie rusine !!!
____

Un algerian cu o barbă mare este aşezat alături de un francez , într-un avion Paris-Alger. După decolare, stewardesa începe să servească băuturi pasagerilor. Francezul cere o cupă de şampanie. După ce l-a servit, stewardesa îl întreabã pe musulman dacă vrea şi el una. Răspunsul acestuia, foarte ofensat:
- Prefer să fiu răpit şi violat cu sălbăticie de zece prostituate de la Babilon decât să las o singură picătură de alcool să atingă buzele mele!
Francezul, înecându-se, dă repede înapoi cupa lui de şampanie însoţitoarei de zbor, spunându-i :
- Şi eu prefer, nu ştiam că se poate alege!
____

O zi pe planeta Mercur tine 1408 ore... La fel ca ziua de Luni pe Pamant...
____

Adrian Nastase : arestarea mea a fost comandata politic pentru a distrage cetatenilor atentia de la adevaratele probleme ale Romaniei , acestea fiind divortul Biancai Dragusanu , casatoria Andreei Marin si hernia lui Gigi Becali.
____

- Ma simt tare rau... Sigur mi-a bagat careva niste prafuri dubioase, ori in bere, ori in vin, ori in tuica...
____

Îți dai seama că au invadat românii Marea Britanie când auzi englezi spunând bancuri cu Sir Bulă.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...