marți, 21 ianuarie 2014

Doza de zambete - 21 Ianuarie 2014

O femeie urmata de 15 copii intra la oficiul social al primariei.
- WOW”, zice asistenta sociala, sunt toti ai dv?
- Da, toti sunt ai mei, zice mama
Se intoarce spre copii si zice cu ton de comanda: Sascha stai jos, si toti copiii se aseaza.
- Deci, zice asistenta sociala , sa incepem cu completarea formularelor; spuneti-mi numele copiilor.
- Acesta, cel mai mare este Sascha.
- Bine, si urmatorul?
- Si pe asta il cheama Sascha.
Asistenta sociala isi incrunta sprancenele si scrie mai departe.Unul dupa altul, fiii se numeau toti Sascha. Urmeaza fiica cea mica; si ea tot Sascha.
- Bine, zice asistenta sociala, Eu recunosc aici un model tipic.Toti 15 se numesc Sascha?
- Da, asta simplifica mult lucrurile, spune mama copiilor. Cand copii trebuie sa se scoale sa mearga la scoala nu-mi ramane decat sa strig tare: Saaaaaascha! Scularea. si cand e gata cina strig Saaaascha! La masa! si toti copiii vin in goana. Daca ii vad ca vor sa traverseze strada in fuga strig deasemenea Sascha, Stop! si toti se opresc. Faptul ca am botezat toti copiii mei Sascha a fost cea mai buna idee pe care am avut-o
vreodata.
Asistenta sociala se gandeste o clipa si intreaba nedumerita:
- Si cum faceti cand vreti sa chemati pe un anume copil si nu toatatrupa ?
- Simplu, il strig pe numele lui de familie.
____

Soţul către soţie:
- Excepţionale ciuperci. De unde ai reţeta?
- Dintr-un roman poliţist.
____

Femeia are două scopuri în viaţă: să se căsătorească şi să arate necăsătorită!
____

Marin îl vede pe Ion că tăia un copac cu un briceag şi-l întreabă:
- Ioane, n-ar fi mai simplu să foloseşti toporul?
- Ba da, dar sunt plătit cu ora!…
____

- Tata,tata imi cumperi si mie o Enciclopedie?
- Nu, fiule! Nu! Te duci la scoala pe jos ca toata lumea!
____

Puradelu' îl întreabă pe Bulibaşa ce este democraţia:
- Atunci când cheltuim ajutorul social în două zile şi apoi mergem şi luăm ce-i al altuia, aia e democraţia.
- Şi ăla nu zice nimic?
- Ba da, dar aia e rasism.
____

La stomatolog vine un pacient nou. Doctorului i se pare cunoscut, aşa că se uită mai atent la el, după care vesel îi spune:
- Mă bucur! Dv. sunteţi poliţistul care m-a amendat ieri în parcare, nu-i aşa?
____

- Nu stiu de ce, insa cand ma vede ca dansez Macarena, nevasta-mea ramane complet stupefiata.
De exemplu, saptamana trecuta mi-a zis niste chestii de genul: "O, nu! Te rog, Costele, macar acum abtine-te... La n*iba, e totusi inmormantarea lui mama, t*mpitule!"
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...