joi, 16 ianuarie 2014

Doza de zambete - 16 Ianuarie 2014

Un oltean din Craiova este chemat la incorporare.
Ofiterul: - Ca sa vezi ca sunt baiat bun, te las sa-ti alegi unde vrei sa faci armata.
Felipes: - Pai, as vrea... la un metru de casa!
Ofiterul ia un liniar, il pune pe harta, apoi spune:
- Ok! Ai ales SATU-MARE!
____

“Bărbaţii adevăraţi numesc fetele care se lasă greu o provocare, restul le numesc “c.u.r.v..e” .
____

Voiam să fac o glumă despre sodiu și hidrogen, dar NaH...
____

- Hunde te duci, teteo? intreaba puradelul pe tat-su, bulibasa.
- Hîn Parlament, 't-as ochii tai ca neghina! raspunse bulibasa.
- Da' ce sa cauti matale hacolo?
- Hacolo-i dă mine, ca ham auzit ca hacolo-i mare bulibaseala...
____

Neil Armstrong ajunge pe Lună: 5 poze
Pițipoanca bea o cafea la mall: 42 de poze
____

- Aş dori şi eu un sutien , pentru soţie...
- Ce număr?
- Eiii, nu mă pricep....
- Dar cum are soţia s â n i i? Ca două grefe?
- Mai mici...
- Ca două portocale?
- Mai mici...
- Ca două ouă?
- Daaa! Ochiuri...
____

Un cetatean se prezinta la Oficiul pentru Ocuparea Fortei de Munca si vede un anunt: "Se cauta asistent pentru medic ginecolog".
O intreaba pe tinara de la ghiseu in ce consta slujba si daca poate da ceva amanunte despre ea.
- Da, trebuie sa ajutati doamnele sa se dezbrace de haine, apoi de lenjeria intima, sa le ajutati sa se intinda si sa le spalati cu grija zonele intime, apoi sa le dati cu spuma de ras si sa le barbieriti de parul pubian, apoi sa le ungeti cu diferite creme si sa le masati astfel ca ele sa fie pregatite pentru examinarea medicului. Este pentru inceput un salariu lunar de 2000 RON cu perspective serioase de crestere in functie de rezultate. Dar trebuie sa mergeti la Ploiesti.
- O, da? !De ce, acolo este slujba?
- Nu, slujba e in Bucuresti, dar acolo e capatul cozii!
____

Medicul: – Să ştiţi că principalul vinovat al bolii dumneavoastră este alcoolul.
Pacientul: – Mulţumesc, domnule doctor, bine că nu sunt eu vinovat.
____

Odata am fost si eu un om normal, ca toti oamenii. Acum am ajuns stors de tinerete, vitalitate si energie. Parca-s Gollum, din "Stapanul Inelelor"...
Iata deci ce ti se poate intampla din cauza unui inel corupt, pus odata pe deget cu nesabuinta, intr-o biserica.
____

Nevasta-mea are doua feluri de încaltaminte: aia care nu îi mai place si aia care e înca în magazin.
____

Maria catre Ion:
- De cand ti-ai cumparat masina noua numai la ea te gandesti!!
- O scumpo, doar stii ca doar pe tine te iubesc...
- Si eu te iubesc, Ion...
- Taci Marie, de cate ori ti-am spus sa nu ma intrerupi cand vorbesc cu masina!!
____

Ce asemanare este intre Vatican si o fabrica din Romania?
La ei, fumul alb inseamna ca au un nou sef, la noi, ca muncitorii au de lucru.
____

Doctorul: - Am două veşti pentru tine. Una rea şi una bună ...Cea rea :
Soacra ta e paralizată, imobilizată la pat, dar nu va muri... Sunt pacienţi care au dus-o cu ce are ea şi 20 de ani... Dar va trebui hrănită cu linguriţa, o să te chinui cu asta 20 de ani... Va trebui schimbată de pampers şi spălată, şi o să te chinui şi cu asta 20 de ani... Va trebui s-o plimbi în căruţ 20 de ani ...
- Şi vestea bună?????
- A murit, glumeam cu tine !
____

- Ei, ce ai făcut aseară? Iar ai ieșit cu tipa aia?
- Da, normal că am ieșit. Am fost la pizzerie și am comandat o Cola mare. În timp ce așteptam pizza, am comandat o porție de cartofi prăjiți. După aceea, am luat câte un cornet gigant cu Finetti și, înainte să se termine toată distracția, am băut câte o cremă de whisky și o cafea. La final, am dus-o la mine acasă.
- Și cum s-a terminat?
- M-am c*cat toată noaptea...
____

Ce spun femeile din diferite tari cand sunt prinse in flagrant delict?
Englezoaica: ` John, tu esti un gentleman, asa ca inchide usa pe dinafara`.
Frantuzoaica: `Jean, ce-i al tau e pus deoparte`.
Unguroaica: `Ianos, tu crezi ce vezi, sau crezi ce-ti spun eu?`
Romanca: `Ioane, numa-n cap nu da!`
____

- Cand m-am trezit eram la spital. Medicii mi-au spus ca am fost agresat de o femeie. Atunci mi-am adus aminte.
Eram in lift si ma uitam cu coada ochiului la sanii unei doamne cand deodata mi-a zis:
"Apasa 1" (@BDCL)
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...