luni, 13 ianuarie 2014

Doza de zambete - 13 Ianuarie 2014

- Ce se află între Soare şi Pământ?
- Şi.
____

- M-am hotărât, divorţez de soţul meu ...
- Cum aşa?
- Seară de seară visez că mă înşeală cu blonda aia de la scara trei...
- Păi divorţezi din cauza unor vise?
- Dacă în visele mele face aşa, îţi dai seama într-ale lui?
____

- Ce faci?
- Ce faci?
- Eu te-am intrebat primul!
- Eu te-am intrebat primul!
- Hai ma, vorbesc serios...
- Hai ma, vorbesc serios...
- Dar de ce ma tot imiti?!
- Sunt chinez.
____

iPhone 6 va fi asa de subtire ca o sa il cumparam gata spart
____

Doi amici la o terasa, la un paharel ...două, trei...
- Ma, tu auzi greierele ala?
- Da, il aud.
- Ma duc sa-l omor!
- Lasa-l dom'le in pace, ce-ai cu el?!
- Face politica!
- Ba, tu ej nebun?!
- Pai n-auzi cum canta "Crin-Crin, Crin-Crin"?!
____

- Acum am inteles care-i faza cu Ionii pozitivi si negativi...
Ionii pozitivi sunt cei care dau de baut de ziua lor, iar cei negativi sunt cei care nu dau de baut...
____

Un nene iese dintr-un bar, rupt de beat,se loveşte de un stâlp şi cade.
Se ridică mătăhăind, se împleticeşte, se rupe de şale, dă să plece, se loveşte iar de stâlp şi cade. Iar se ridică, se înconvoie, se scălămbăie, dă să plece şi iar loveşte de stâlp şi cade. Rămâne năuc pe trotuar şi zbiară :
- Ajutoooor, m-au zidit...
____

Fata mea,e adevarat ca te-a parasit sotul?
- Da,mama!
- Din cauza vreunei femei?
- Da ,mama...
- Cine-i femeia?!
- Tu, mama....
____

1. Mai multe ONG-uri au cerut lui Ion Tiriac sa organizeze vanatoarea de anul acesta pe domeniul de la Casa Poporului.
2. Pentru ca vanatorii sa nu se transforme in vanat, Bianca Dragusanu nu a fost invitata.
3. Adrian Nastase rateaza si vanatoarea de anul acesta.
4. Patriarhul Daniel a cerut ca porcii care vor trece la cele vesnice sa fie inhumati crestineste.
5. Ion Tiriac a adus gonaci experti in comportamentul animalelor din Vaslui, pentru ca ei beau ca porcii.
6. Se pare ca dupa vanatoarea de la Balc, magnatii vor lua masa cu Ghita Ciobanul.
7. Antena 3 a refuzat sa participe la vanatoare motivand ca ei il vaneaza doar pe Basescu.
8. Adrian Minune nu vine la Balc pentru ca anul trecut nu a vazut nimic din iarba.
(hazmedia.ro)
____

Știrile de la noi ar trebui să înceapă cu avertismentul: "BAZATE pe o poveste reală".
____

Ungur prins la Nădlac în timp ce încerca să scoată peste graniţă doi saci cu pământ românesc. (tnr)
____

Aseară vecinii mei au ascultat muzică. Pân' la 3 dimineața. Azi mi-a adus curierul bormașina de pe Mercador. Tot ce pot să spun e că vecinii mei sunt într-un loc mai bun acum.
____

Mistreții de la Balc jubilează: “Bine că nu vine și Năstase! La ce țintă are, mai mult ne chinuia cu rănile lui superficiale!” @ KMKZ
____

Oficial ungur: „Vom cumpăra tot pământul din România. Atâta ne-a rugat cineva: să mai lăsăm doi metri de pămînt deasupra lui Ion Iliescu.”
____

Victor Slav: Bianca, de ce m-ai mintit?
Bianca: Dar tu de ce minti la "Meteo"?
____

Anunt:
Pierde vara, pierdut iarna! Se declara nula!
____

Vasilică era foarte respectat la el în scoală, pentru că toţi ştiau că Vasilică e karatist.
Dar într-o zi Vasilică a luat bătaie de la doi băieţi, care nu ştiau că Vasilică e karatist.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...