miercuri, 8 ianuarie 2014

Doza de zambete - 8 Ianuarie 2014

Mare concurs: ‘cea mai ermetica masina’. Vin cei de la Peugeot cu ultimul model. Comisia intreaba:
- Ati facut testul cu pisica?
- Nu, cum testul cu pisica?
- Nu-i nimic, il facem acum. Bagam o pisica inauntru…
Dupa doua zile pisica moare, nu mai avea aer.
- Intr-adevar este ermetica.
Vine ultimul model de BMW, comisia intreaba:
- Ati facut testul cu pisica?
- Nu, cum se face acest test?
- Bagam o pisica inauntru…
Dupa o zi pisica moare. Nu mai avea aer.
Este intr-adevar cea mai ermetica masina. Vin si cei de la Logan. Comisia intreaba:
- Ati facut testul cu pisica?
- Da!
- Si cum l-ati facut?
- Pai am bagat pisica inauntru si pe unde scotea capul, chituiam…
____

- Cînd încep să mă dezbrac în baie, în colțul oglinzii apare următoarea inscripție: "Vă avertizăm că urmează imagini care vă pot afecta emoțional!!!"
____

Poliţistul opreste o masina:
- Bună ziua, aţi băut?
- Da... de dimineaţă... mi-am măritat fiica... şi cum mie nu-mi place să merg la biserică, am fost la un bar şi am tras câteva beri... apoi, în timpul petrecerii am mai băut o sticlă de vin... iar după-amiază am golit o sticlă de whisky cu neamurile... (explica tipul din maşină printre sughiţuri).
Poliţistul enervat îi spune tipului:
- Întelegeti că eu sunt poliţist şi că eu vă fac un control de alcoolemie?
La care tipul îi răspunde calm politistului:
- Dumneata înţelegi, dom’le... maşina asta este englezească... iar şoferul este soţia mea şi este în partea dreaptă a maşinii!?
____

Un individ isi suspecta sotia ca avea un alt barbat. Intr-o zi , se hotari sa vina acasa la o alta ora ca de obicei si a surprins-o efectiv, dormind cu alt barbat.
Scoase revolverul cu grija, ca sa nu-i trezeasca...il arma...si cand era gata sa traga primul glont...incepu sa gandeasca....
In ultimul timp, isi daduse seama ca viata lui de barbat casatorit, se imbunatatise. Sotia nu-i mai cerea bani sa cumpere carne, nici pentru haine, bijuterii sau pantofi, cu toate ca aparea mereu cu o rochie noua, o bijuterie noua,sau sandale la moda. Copiii schimbasera scoala publica din cartier, cu o scoala privata , intr-un cartier elegant al orasului. Ca sa nu mai spunem, de noua masina pe care sotia o achizitionase, in ciuda faptului ca de 4 ani nu-i mai crescuse salariul si de atunci am suspendat cota lunara pe care trebuia sa i-o dau. Iar de provizii, ce sa mai vorbimc. Niciodata nu a avut atata abundenta in casa, ca in ultimele luni. Si plata luminii, apa, telefon, internet, mobilul, carduri de credit, de cat timp nici nu mai auzise vorbind despre ele. Sotia lui era o combinatie intre Nicole Kidman, Katherine Zeta Jones si Elizabeth Hurley. O nebunie, delicioasa, apetisanta si dorita.
A pus arma inapoi cu aceiasi grija , ca sa nu-i trezeseasca si a iesit din camera incetisor. S-a oprit in usa salonului. A aprins o tigara, a reflectat un pic si si-a zis :
"Tipul plateste chiria, supermarketul, educatia copiilor, facturile casei, masina! Toate cheltuielile casei ! Iar eu ma culc cu ea in fiecare zi..."
Deja , iesind... trasese concluzia:
- La naiba ! INCORNORATUL este EL !
____

O doamna se urca in taxi si ii spune taximetristului:
- Va rog sa fiti atent... ca sunt mama a 8 copii.
Taximetristul se intoarce si raspunde doamnei:
- Eu sa fiu atent?
____

- Urmatoarea mare inventie a barbatului, dupa roata si foc, va fi femeia fara dureri de cap.
____

Anunt la matrimoniale: "Caut barbat potent cu masina, casa si piscina pentru o prietenie sincera si adevarata."
____

"- Domnule, daca o ingropati pe soacra-mea, ma costa ceva in plus? i-am zis directorului de la pompe funebre.
- De ce, e cumva o femeie mare? m-a intrebat.
- Nu... i-am raspuns. Dar e inca in viata."
____

Cand vei cauta o mana de ajutor, cel mai sigur o vei gasi la capatul bratului tau.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...