miercuri, 22 ianuarie 2014

Doza de zambete - 22 Ianuarie 2014

Un avocat isi cumpara ultimul tip de Lexus. Ajunge la serviciu si cand coboara din masina, trece un camion cu viteza si-i face praf portiera. Avocatul innebuneste... incepe sa urle, sa faca un scandal teribil. In cateva minute vine politia la locul accidentului. Avocatul continua sa faca scandal. La un moment dat, politistul care scria procesul verbal, ii spune in scarba:
- Asa sunteti voi, avocatii. Va ganditi numai la partea materiala. Dumneata nu ai vazut ca, in urma accidentului, bratul stang ti-a fost smuls din umar????
- Aoleu! Rolex-ul meu!!!, raspunde avocatul...
____

In mijlocul apei unui lac, o femeie se ineaca. Un barbat pe mal incepe sa strige dupa ajutor. Un pescar aflat in apropiere vine in goana si-l intreaba ce s-a intimplat. Barbatul ii spune:
- Omule bun, iti dau 100 $ numai sa o salvezi pe nevasta-mea, ca se ineaca!
Pescarul accepta, se arunca in apa si scoate femeia teafara pe mal.
- Acum da-mi suta de dolari, spuse pescarul.
- Pai, cum sa-ti spun, am crezut ca-i nevasta-mea, dar m-am inselat, iar tu ai salvat-o pe soacra-mea!
- Asta mi-e norocul, spuse pescarul scotind portofelul. Spune-mi cat n*iba iti datorez.
____

- Deschid ochii, ei se inchid... Iarasi ii deschid, ei iarasi se inchid. Ii mai deschid o data, insa ei iarasi se inchid... Dar voi, cum va distrati dimineata?
____

Un tigan, dupa ce a furat cam tot satul, s-a gandit ca mai ramasese padurarul.
Intr-o noapte intra in cotetul acestuia si incepu sa bage gainile in sac.
Padurarul auzind zgomote, a luat pusca si s-a indreptat spre cotet.
In timp ce tiganu fura de zor, padurarul striga cat il tinu gura:
- Stai!!! Cine e acolo???
...dupa cateva secunde de liniste, tiganu' spune:
- Noi, gainile, sa moara mama, ne culcam acuma!!!
____

- In timp ce-mi priveam fiul adolescent dandu-si unghiile cu lac (a durat mai mult de o ora) m-a trasnit un gand: Poate baiatul asta nu e facut sa fie tamplar...
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...