duminică, 5 ianuarie 2014

Doza de zambete - 5 Ianuarie 2014

Revelionul trece, petardele raman...
____

Lecţia de psihologie.
Tema orei - Identificaţi factorii cei mai stresanţi în următoarele situaţii:
1. Iei în maşină o autostopistă, o fată tânără şi frumoasă. Brusc, fata leşină în maşină şi o duci la spital. Acest lucru este stresant.
2. Dar la spital, medicii îţi spun că ea este însărcinată şi te felicită că vei fi tătic. Le spui că nu tu eşti tatăl dar fata susţine că tu eşti! Această situaţie devine foarte stresantă.
3. Aşadar… ceri un test ADN să demonstrezi că nu tu eşti tatăl. La finalul testelor, doctorul îţi spune că eşti infertil şi cel mai probabil aşa te-ai născut. Eşti extrem de stresat dar totuşi te simţi uşurat.
4. Pe drumul spre casă te gândeşti la cei trei copii ai tăi....
____

Ghiţă Ciobanul s-a fotografiat cu Ponta: „Fac poze cu toate oile, d-apăi cu berbecii!”
____

În curtea taraneasca, una dintre gaini a ouat un ou de jumatate de kilogram.
- Ne spui si noua cum ai reusit? o întreaba celelalte gaini.
- Secret de familie.
- Proiecte pe viitor?
- Voi oua un ou de un kilogram.
Îl întreaba si pe cocos cum au reusit.
- Secret de familie.
- Si care-ti sunt proiectele pe viitor?
- Sa pocesc mutra strutului.
____

Ea - Tu nu esti capabil de o relatie serioasa! O rup cu tine!
El - Ai dreptate. Eu prefer o relatie bucuroasa si zambitoare!
____

I: De ce sunt oltenii zgariati pe fata de Craciun?
R: Pentru ca atunci mananca si ei cu furculita.
____

I: De ce au oltenii coatele ascutite?
R: Ca sa-si faca loc printre prosti...
____

Mi-am luat un ceas la mâna a doua. Acum am două ceasuri. @George CT
____

Ea: O sa ma mai iubesti si dupa casatorie?
El: Depinde de sotul tau... daca o sa-mi dea voie...
____

- Iubitule, spune-mi o poveste de seara...
- Te iubesc. Hai, dormi.
____


Am primit informația că, în noaptea asta, în jurul orei 5, Florin Piersic își va încheia toastul de Anul Nou.
____

În noaptea de Revelion eram prea beat ca să merg cu mașina acasă.
Așa că am mers cu mașina la altă petrecere. @BFPT
____

PROVERB AFRODISIAC:
Nu merge sa iei o albina din stup ca sa o faci oaie la stana.
____

- Nevasta-mea a zis iar ca de la 1 ianuarie se lasa de fumat.
"Daaaa sigur! Iar te lasi de fumat? Daca te lasi tu de fumat ma las si eu de baut." i-am zis eu ranjind.
Au trecut 4 zile. Nu vrea si nu vrea! Orice as face, pur si simplu nu vrea sa mai fumeze!____

Englezii se tem degeaba. Cei mai mulți dintre români nu vin să le ia locurile de muncă, se mulțumesc cu ajutorul de șomaj.
____

- Câțiva etnici maghiari au bătut un politician român la Miercurea Ciuc. Să ne suparăm… să dăm o bere…?
____

- Bula, a murit vecina de la etajul 3. Trebuie sa mergem la inmormantare.
- Sper ca se termina pana la ora 19:00, ca trebuie sa ajung si la petrecerea sotului.
____

Iubirea învinge totul. Inclusiv şansa de a fi fericit.
____

Toata chestia asta cu citate intelepte pe facebook, este ca niciodata nu poti sti daca sunt adevarate.
(Mihai Eminescu)
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...