duminică, 12 ianuarie 2014

Doza de zambete - 12 Ianuarie 2014

Doi poliţai discută:
- De ce îţi tot freci mîinile?
- Că mi-e frig...
- Da' de ce nu-ţi bagi mîinile în buzunar?
- Acolo mi-s mănuşile.
____

Cineva mi-a zis odată: ”Tratează-i pe cei din jur așa cum ți-ai dori să fii și tu tratat.”
Plm, acum sunt acuzat de hărțuire sexuală. @BFPT
____

O tipa care se plimba prin parc avea la gat un medalion din aur in forma de avion. Stand pe o banca, vede ca un tip se uita insistent la medalion, asa ca intreaba zambind:
- Va place atat de mult avionul de la gatul meu?
- Aaaaa, nu, eu ma uitam la turnurile de control de pe aeroport!
____

Pisicile, spre deosebire de oameni, îşi l.i.n.g doar propriul fund!
____

- Azi cand am ajuns acasa nu mi-a venit sa cred ce am auzit de la nevasta-mea, si anume ca fiul meu de 5 ani nu e de fapt al meu...
Ea mi-a spus ca de altadata sa fiu mai atent pe cine iau de la scoala.
____

- Cum a putut sa evadeze detinutul? A furat cumva cheia?
- Nu, a castigat-o la table.
____

Copilaria este ca si cum ai fi beat: Toata lumea isi aminteste ce ai facut, numai tu nu!
____

- Arati bine cu ochelarii astia noi.
- Dar nu am ochelari noi...
- Eu am!
____

10 ianuarie 1974 – el avea în mână o ‎bucată de hârtie pe care scria: „dragul meu, ‎te iubesc şi sunt încântată că ne-am ‎căsătorit.”‎
10 ianuarie 2014 – el avea în mână o ‎bucată de hârtie pe care scria: „2 kg de ‎cartofi, 6 ouă, 2 sticle cu vin şi un sfert de ‎kg de ceapă.”‎
____

Ce mai trebuie inventat: un ceas desteptator care, constatand ca a tot sunat degeaba, sa imprime o adeverinta de concediu medical / motivare, dupa caz.

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...