vineri, 10 ianuarie 2014

Doza de zambete - 10 Ianuarie 2014

- Sotia mea e cea mai tare in bucatarie.
Intr-o singura zi a reparat chiuveta, a dat doua maini de var si a schimbat si becul!
____

Toți oamenii se căsătoresc din dragoste.
Ce e drept, unii iubesc luxul !
via Radu FC
____

Maxima:
Cautand perfectiunea, vei descoperi haosul.
____

De cele mai multe ori, tot ceea ce-si doreste o femeie e sa fie cu un barbat tanar, frumos si viril, care sa o posede salbatic in pat.
In restul timpului, ele o fac cu sotul lor.
____

Știi că ai părinți tineri când te pârăsc bunicilor că fumezi.
____

- Nevasta-mea se foloseste intotdeauna de secs pentru a obtine ce-si doreste.
De exemplu, aseara mi-a zis: "Vreau sa facem secs toata noaptea!"
Asa ca n-am avut incotro si a trebuit sa-i cumpar pana la urma perechea aia de pantofi pe care o ochise la Mall.
____

- Întotdeauna mi-a făcut plăcere să deschid ușile femeilor. Dar de ceva vreme nu-mi mai dau voie în cabinele de probă de la H&M.
____

O viata de famile se traieste in pace foarte simplu , doar trebuie sa invatam propozitia
"Ai dreptate, draga mea " !!!
____

Canibalul misogin: locul femeii este în cratiță
____

- Unde ti-ai petrecut vacanta de iarna?
- O noapte la bar si doua saptamani la spital.
____

"Mi-am sunat sotul:
- Cat de tare ma iubesti?
- Cumpara-ti!
Iata ce inseamna intelegere in familie."
____

Vorbitul este ieftin pana cand angajezi un avocat!
____

La politie.
- Mi-a disparut soacra.
- Au trecut 48 de ore?
- Au trecut 48 de zile.
- De ce nu ati venit mai repede?
- Nu-mi venea sa cred ce noroc am!
____

Realizezi ca arati dubios... cand ceri un pateu la Fornetti... si vanzatoarea inchide geamul pana ii dai banii.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...