joi, 30 ianuarie 2014

Doza de zambete - 30 Ianuarie 2014

RATB introduce autobuzele cu 40 de uşi, să fie locuri pentru toţi pensionarii care coboară la prima.
____

"Ramai mereu tu insuti!"
Bine, daca esti un idiot, incearca sa fii altcineva...
____

- Mamico, de cand esti casatorita cu tata?
- De zece ani, draga mea.
- Si cat mai ai din pedeapsa asta?
____

- Mamico, spune, cand m-ai facut, doreai o fetita sau un baietel?
- Ca sa spun drept, voiam numai sa ma uit la un film...
____

Doi tipi se indreptau spre casa la miezul noptii si decid sa urmeze o scurtatura care trecea printr-un cimitir. Pe la mijlocul cimitirului, aud ei ‘poc-poc-poc!’.
Speriati, dar si curiosi, decid sa vada despre ce e vorba. Cand ajung la locul de unde se auzea zgomotul, vad pe unul care dadea cu ciocanul si dalta intr-o cruce.
- Domnule, ne-ati speriat de moarte! Am crezut ca-i n*curatul sau vreun strigoi, vreun mort intors pe lumea noastra. Dar de ce dati cu ciocanul si dalta in crucea aia?
- T*mpitii aia de la pompe funebre mi-au scris numele gresit… !?
____

"Am avut un schimb dur de replici cu soţia mea în timp ce ne pregăteam de divorţ. Ea mi-a spus:
- Sa stii ca pastrez copilul, eu l-am nascut, este al meu !
- Nu este adevarat, nu-i al tau, i-am raspuns
- Cine n*iba crezi că i-a dat naştere atunci? mi-a replicat
- Iti mai aduci aminte, i-am zis, in ziua in care s-a nascut, a facut pe el, si m-ai rugat sa merg sa-l schimb? Ei bine, l-am schimbat!"
____

- Domnisoara, va privesc si n-am cuvinte...
- Dar bani ai?
____

La slujba de duminica, preotul vorbeste despre faptul ca trebuie sa facem bucurii aproapelui. Bula zice:
- Parinte, eu am facut o bucurie cuiva saptamana asta!
- Cum asa?
- Am stat vreo trei ore pe la un prieten si cand am spus ca e timpul sa plec nevasta-sa a zis "Ma bucur!".
____

Administrația Națională de Meteorologie a emis o nouă avertizare, cea mai gravă dintre toate și o nouă premieră pentru România: Cod ROZ de viscol.
Începând din seara trecuta, s-au inchis toate cluburile, barurile, cafenelele și mall-urile.
„Există riscul ca domnișoarele echipate cu tocuri cui, fuste scurte și decolteuri cu vedere la ... (mhmm!), să cadă din pricina viscolului și să-și rupă talentul în drum spre cluburi. De asemenea, se pot rupe-n figuri și băieții care vor să arate că știu să conducă fără manetă sau volan. Cât despre mall-uri, vrem să evităm accidentarea portofelelor, pentru produsele ce rezistă la maxim doi fulgi”, a declarat directorul adjunct ANM, Florinela Popa-Bâlbâiescovici .
____

O femeie a nascut in tren. Un ginecolog de la CFR spune ca la urcare in tren, femeia nu era insarcinata.
____

Instructie infernala la 112. STS a hotarat ca Florin Piersic sa sune zilnic la serviciul de urgenta pentru a vedea cine face fata.
____

Anunt important CNADNR: "La urmatoarea ninsoare, in caz ca se vor bloca drumurile, vom actiona si vom deszapezi doar masinile cu rovinieta valabila."
____

CNADNR explică reacția întârziată de pe șosele: “L-am așteptat pe Ponta să inaugureze lucrările de deszăpezire!”
via KMKZ.ro
____

Cod Rosu de viscol :
Din cauza viscolului, utilajele de deszapezire din judetele Braila si Vrancea au ajuns sa deszapezeasca in judetul Buzau
____

- De la vremea asta a innebunit si telefonul! Vreau sa-i bag codul PIN, iar el imi cere culoarea codului!
____

Meteorologii au avertizat ca de maine se intorc ninsorile.
Stratul de omat deja asternut va incepe usor sa se ridice catre nori, de acolo de unde a venit.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...