duminică, 19 ianuarie 2014

Doza de zambete - 19 Ianuarie 2014

Sotia plecata in deplasare isi suna sotul:
- Ce face pisica?
- A pierit!
- Aoleu, nemernicule! Nu puteai sa imi dai vestea putin mai delicat?! De exemplu, ca e pe acoperis si intamplator a cazut ?
- OK!
- Ce face mama?
- E pe acoperis...
____

Bula vine in vizita la bunica-sa:
- Ce, iar se cearta parintii?
- Da. Mama a adus de la mare nu stiu ce… g*noree. Si a impartit cu tata, cu unchiul Vasile si cu vecinul de vizavi. Acum toti urla si se cearta. Iar eu nu inteleg… sau a adus prea putin sau nu a impartit la toti in mod egal?!
____

Dupa o lunga si fierbinte noapte de s*x nebun, el observa pe noptiera ei poza unui alt barbat. Incepe sa isi faca griji
- Este sotul tau? intreaba el nervos
- Nu, blegutule, ii raspunde ea, tachinandu-l usor.
- Atunci, este iubitul tau ? continua el putin mai relaxat.
- Nu, da de unde, ii sopteste ea la ureche.
- Este fratele sau tatal tau ? intreaba el, sperand sa primeasca un raspuns afirmativ.
- Nu, nu, nu, raspunde ea.
- Pai atunci, cine n*iba e ? intreaba el deja iritat.
- Sunt eu, inainte de operatie...
____

Ioana îi dă un telefon Măriei :
- Auzi, Mărio ! Mi s-a stricat televizorul şi nu ştiu ce să îi fac! Bărbatul tău îi cumva acasă?
- Îmi pare rău, dar nu-i acasă. Dar dacă vrei, ţi-l dau pe-al tău la telefon.
____

- Aţi priceput vreodată de ce ăştia de la bănci îşi ţin pixurile de la ghişee legate? Dacă eu am încredere să-mi risc banii cu ei şi ei ar trebui să aibă încredere să-şi rişte pixul cu mine!
____

- Alo, draga mea, cind ne vedem diseara, o sa ti-l prezint pe logodnicul meu.
- Esti zapacita? Ai uitat ca mi l-ai prezentat aseara?
- N-am uitat. Dar asta e altul...
____

Femeile sunt înnebunite după gătit. Se gătesc câte 3 ore înainte de a ieși din casă.
____

- Care era secretul picturilor lui Pablo Picasso?
- Isi sparsese ochelarii!
____

Cică What's Up (ăla de cântă ”Ca la meteo”) și-a bătut iubita cu pumnii, cu picioarele și nu în ultimul rând, cu o șaorma. Deci cum ar veni, i-a dat cu de toate
via Andrei Ciobanu
____

O şcoală din Ialomiţa a fost închisă din cauza păduchilor. Se pare că și aceștia cereau bani de cadouri. ( G:B)
____

I s-a întâmplat unui român ajuns în Anglia: a cerut de lucru în limba română și a primit o pâine! (KMKZ)
____

Studiu al Daily Mail: anul trecut, cel mai vizitat loc din lume a fost Londra. Concluzia e simplă: la studiu n-a fost luată în considerare Bianca Drăgușanu.
via KMKZ.ro
____

Victor Slav vrea sa renunte la rubrica Meteo. Acesta doreste sa devina din nou prezentator la emisiunea "Frumusete pe muchie de cutit". Se pare ca Bianca mai are o sansa.
____

- La mine în familie cântă cocoșul.
Muzica si versurile: găina.
____

Cu ocazia efectuării unei radiografii, unui politician român i-a apărut pe film coloana vertebrală.
____

In dictionarul expresiilor din limba romana in dreptul expresiei "urata cu crengi" ar trebui sa fie o poza cu Iulia Albu.
____

Oana Roman la ofiterul starii civile:
- Oana iei in casatorie pe acest barbat ?
- Da, cu de toate!
____

IKEA Romania mai deschide un magazin în București. Practic au cumpărat patru placaje, o șurubelniță, trei cuie și au început. ( George B)
____

- Sotia mea mi-a spus ca divorteaza, din cauza obsesiei mele pentru telenovele.
Daca ma va parasi sau nu...
Aflati saptamana viitoare!
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...