duminică, 26 ianuarie 2014

Doza de zambete - 26 Ianuarie 2014

Amantul: – Ascultă, eu știu o poziție super. Te pui în poziția câinelui, sprijinită de pervaz, eu mă urc pe candelabru și de acolo sar, direct în tine.
Femeia: Nuuu. Am un papagal vorbitor și o să-i spună totul soțului.
Papagalul: Tăiați-mi limba, dar eu trebuie să văd așa ceva!
____

- Cică un măr pe zi ține doctorul departe!
- Poate doar dacă îl arunc spre el…
____

Greutatea normala: nu trebuie sa cantaresti mai mult decat frigiderul tau.
____

Nu bea la volan! Te lovesti de ceva si se varsa bautura.
____

- Cel mai bun sfat pe care l-am primit a fost de la bunicul meu " Sa nu uiti niciodata de unde ai plecat"
Bunicul meu e bolnav de Alzheimer
____

Se spune ca oamenii nu pot trai fara dragoste!
Ei bine, oxigenul e si mai important!
____

Proverbiala:
Cine râde la urma... ala greu se prinde!
____

- In sfarsit, nevasta-mea si-a cerut azi scuze pentru prima data in fata mea.
A spus ca ii pare rau ca s-a casatorit cu mine.
____

"Inainte de a pleca, i-am spus fiului meu pedant de 10 ani:
- Ai grija, sa te intorci acasa la 12, ne-am inteles?
- Da, raspunse el.
Cand s-a intors, am strigat la el, disperat:
- Unde ai umblat doi ani de zile?!"
____

"M-am asezat astazi pe o banca in parc, langa un cersetor, si i-am zis:
- Saptamana trecuta am pierdut intr-o singura zi tot ce-am avut... Bucatarul-sef care-mi pregatea mancarea zilnic, femeia de serviciu, spalatoreasa... tot. Chiar si acoperisul cald de deasupra capului.
- Ce s-a intamplat? ma intreba el atunci. Droguri? Bautura? Jocuri de noroc? O femeie?...
- Nu. Am fost dat afara din inchisoare."
____

Care este diferenta dinte COMPLET si TERMINAT?
Cand te casatoresti cu persoana potrivita esti COMPLET .
Cand te casatoresti cu persoana nepotrivita esti TERMINAT.
Cand persoana potrivita te prinde cu persoana neporivita atunci esti COMPLET TERMINAT!!!!!
____

- Îmi pare rău pentru vecinii mei mai în vârstă care dau zăpada în faţa blocului, dar nu am energie să-i ajut, am plecat la sală.
____

Fuego primeşte SMS:
"Ninge. Împodobesc?"
From: MAMA
____

Bianca Dragusanu planuieste o escapada cu Cristea in Muntii Apuseni. Acolo nimeni nu va da de ei.
____

Daca Bianca Dragusanu era in avionul care s-a prabusit in Muntii Apuseni, sigur erau descoperiti in mai putin de-o ora.
____

- De ce nu-mi plac manelistii?...
Pentru ca ei canta numai "pe sistem", iar sistemul, dupa cum vede toata lumea, e foarte prost conceput in Romania.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...